• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Tack Hvidis och Ingis för en trevlig träff. Är så glad att jag äntligen fått träffa Hvidis och hennes E. Och att få träffa Ingis och Bellabus igen var inte fel det heller!

• lanovia 08

Ninnis, fy så mycket skit och elände!
    Kramar om hårt och länge.
    Har du fått veta något mer om din mormor?

• Daa

Villemoa, kolla in när de filmar arenan. Den brukade jag ofta cykla förbi när jag bodde i grannskapet.

• lanovia 08

Daa skrev 2010-09-14 20:23:42 följande:
    Hej, Lanovia!

Hej

• lanovia 08

Hvidis söta kollegor. Men de har ju rätt också du är ju glavid.

Fru sy jag blir orolig för dig. Ta hand om dig.

Fru bygg klart du behöver hjälp av maken när du är dålig. Tror nog han förstår?

• lanovia 08

stolt mamma smälter.

ingenjörsbruden skrev 2010-09-14 07:02:58 följande:
      Lanovia: Tack för söndagsmyset! Hoppas färden hem gick bra! Lilla E är ett riktigt litet charmtroll o alldeles underbart söt!

• lanovia 08

Ingis, din syster kan vara glad att hon har dig som stöttar henne.

• lanovia 08

Nu har jag läst en bit men hinner inte så mycket länge. Jag hinner verkligen inte med er just nu. Men tänker på er massor.

Vi är just nu hundvakter till föräldrarnas hund så dagarna fylls lätt. Spackla, slipa spackel, ta hand om Ellen, gå med hundarna (och det krävs mer nu eftersom vi passar en livlig unghund), äta och diska. Där var dagarna slut.

• Norrskensflamman

T är född i januari. Jag hade en liten fårskinnsfäll i botten på vagen och en Brios Polar åkpåse. Med en vinteroverall på sig så var hon oftast jättevarm.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans