• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Ja kanske det, jag är bara köpkåt Kan ju int köpa nått till mig själv, fast iofs hann jag göra av med ett par hundra på mig själv idag med, på ett jättehärligt linne, i microfibrer med utskålade tuttar och mage, sen ribbat stöd runt tuttar och mage, svårt att förklara men otroligt skönt , ger stöd utan att vara för hårt, underbart hemma under en tröja bara!Sen blev det en stickad klänning, som i västmodell att ha ovanpå tights

• Villemoa

Ja det är roligt att köpa! idag köpte jag två bodies från H & M, en med röda hjärtan och en vit där det står I *hjärtar* Mum, byxor med hjärtan + helvita och två par sockor med samma text. Allt i tvåpack skulle länka men Iphone har inte flash installerat. Nu ska jag verkligen inte köpa nåt mer till bebisen, inte innan iaf. Ska gå igenom det jag har sen Moa och tvätta allt.

• Daa

Ninnis: åh, så tungt för er med allt det där *kramar om länge*

Andbeyond: skönt att blödningarna är ofarliga, men ändå, så läskigt!

Heloise: förargligt när det blir sådär, men jag måste hålla med: vilken omtänksam hustru du är.  

Vinterkläder? Såna kanske bebisarna måste ha... Det räcker ju inte med tvillingåkpåsen, nej...

• Villemoa

Hej Daa! ja det är inte lätt det där med vinterkläder. Tycker fortfarande att det ibland är svårt att veta vad man ska ha till Moa ibland.

• Daa

Kan tänka mig att det är knepigt.
    När tvillingarna kommer till oss är det ju mitt i vargavintern. Fast när det är som kallast kanske man gör smartast i att hålla sig inomhus...

Skönt med linnet, Heloise.

• Villemoa

Ja när det är som kallast kommer jag hålla mig inne, när jag inte hämtar och lämnar på dagis förstås. Tur att vi bara har 100 meter dit

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans