• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

God morgon!
    *gäspar*
    Skönt att valet snart är över, för jag fastnar alltid i nån debatt eller utfrågning på kvällarna och kommer mig inte i säng.
    Älsklingen kommer på lör el sön Daa.
    På lördag är jag bjuden på surströmming hos mor o far, ska bli så gott
    Lanovia! Kul att du tittar in. Låter som att du har förfärligt mycket just nu. Se till att du får nån chans till vila också, vännen

Nu sitter jag här med mina nya MBT (undrar om det blev rätt nu?) dojjor. De är supersköna. Traskade runt försiktigt i dem, för att vänja mig, hemma igår och på bibblan medan T var på Street Dance. Känns bra än så länge.

• Norrskensflamman

Någon som provat Reebooks Easy Tone skor? Med "bollar" under fötterna? Funderade på såna men beslöt att ta MBT nu och avvakta med Easy Tone. Innan våren har de säkert kommit på nåt ännu mer innovativt

• Villemoa

Flamman: MUMS vad gott med tårta!! Vill ha, vill ha, vill ha!!

Imorsen fick jag sovmorgon eftersom C gick med Moa till dagis, såå skönt att inte behöva gå upp tidigare. Man får passa på och njuta, det är inte ofta gubben jobbar hemifrån på förmiddagarna.

• Norrskensflamman

Hej Villemoa! *vinkar*
    Vilken skön morgon du har, inte behöva stressa iväg till dagis. Myyyyys!
    BTW, tårtan var riktigt, riktigt god. För att vara princesstårta alltså. Och jag åt upp marsipanrosen, det stod Flamman skrivet på det

• Norrskensflamman

Såg ni Idol igår?
    Den skäggiga killen som var så himla nervös, men hade sammetsröst. Han har jag sjungit  mycket med i kören. Han gick först i barnkören och sedan i gosskören och sedan diskantkören. Själv sjöng jag i ungdomskören då och vi samarbetade mycket.
    Han borde raka bort skägget, för han är så fin den killen. Som pojke var han så himla söt... och fina bruna ögon.

Men hans tjej var ju suverän på att sjunga! Jösses, vilken pipa. Och hon Lisa Ekdahlkopian på slutet var bra också.

• Villemoa

Jaa, så skönt verkligen! Behöver heller oftast inte stressa till dagis då det ligger ungefär 100 meter bort...

Jag är svensklärare, du kan få gå på undervisning hos mig

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans