• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Izzie

EA - Eller menade du lurarna inuti hjälmen?! 

• Izzie

PB - Vad skönt att det var ett bra möte! Tycker det verkar vara en jättebra att ses sådär lite informellt vid sidan av. Hoppas du hittar lite andra föräldrar som du trivs bra med och kan börja umgås med - sånt är ju guld värt när man är ny på ett ställe! 

• Izzie

Tack EA! Ja, nu är det bara att invänta ÄL och köra igen och hoppas att kroppen är med på noterna!

• Lapinette

snaily - Vad härligt med ledighet!

Izzie - ja, det kändes superskönt. Dock började tankarna idag ... hmmm... hon sa att hon gått hos min akupunktör. Kan det ha gjort effekt? Svårt att släppa helt och fullt. I början av veckan fick jag ju höra om grannen som gjort 7 IVFer och fått en liten dotter.

Här på jobbet är det full rulle. Haft en presentation på morgonen och denna vecka har ordrarna bara rullat in . Sooooo niccceeeeeee!!!! Vad säger ni, det är ju fredag ... är det inte dags för lite SKUMPA!!!!???

• Fru E

Izzie-ahhhh nej sitter på kontoret nu och lyssnar på radio via telefonen näää bil kan man inte köra ska ju vara moooooooooooootorcöööökel

• viktualia

skåååål för Lappis sinnesfrid, För PB som minglat i hålan, för Izzie som kan ta nya tag och för Fru Es motorcykel!!!!!!!!!!!!!!!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

• Lapinette

SKÅÅÅÅL!!!

pb - vad härligt med nya bekantskaper!

• Fru E

Vickan-haha så du har upptäckt vad jag gjort

• Lapinette

Hi, hi .. nu ser jag det jag med! Härligt med ny hoj!

• nennesjuttioåtta

SKÅL!

Hattis – oouh, låter läskigt men nu finns det en plan! Mot bebis som stannar!!

oj, nu puttrar det i stekpannan – idag BLODPUDDING Yummieeee!

Pricken sov 23-06 inatt, känner mig som en nyponros idag!

Svar på tråden Livets toppar och dalar