• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • snaily

Ungefär HUR lat får man vara en fredag utan att Korven blir helt galen och äter upp möblerna, eller oss? Har ingen som helst lust att släpa ut honom i ösregn och tre plusgrader... särskilt eftersom han hatar regn så intensivt.

• Lapinette

Ja hur blev det, visst åkte aldrig Cicci till Dubai??!

snaily - jag har massor med prylar som går att säljas ... fast kanske inte just inom samma kategori .

AM - go AM, go!!!! Du är ju superbra så gå in och visa framfötterna!

• fru AM
    snaily skrev 2010-09-24 13:48:03 följande:
    AMSå nära!
    Och ändå så långt borta

När skjuter ingen hare som Gunde säger!

Helt otroligt! JAg tog 10000!

• Oupsie

Nattens dåliga sömn kryddades dessutom av mardrömmar om hur jag och min syster jagades av skurkar och hur jag tappade bort henne och sprang runt och letade efter henne och att jag var tvungen att hitta henne för att kunna skydda henne. Säger kanske en del om vilka tankar som rör sig i huvudet för tillfället.

Gravidhormonerna gör väl kanske sitt till också att jag känner mig känslig och stressad. Igår bröjade tårarna rinna när jag tänkte på en hur fantastisk hund som vi har efter att ha sett på nyheterna om att de har inlett rättegång mot hundsmugglare och de visade bilder på döda valpar .

Maken tittade på mig och frågade: Är du sådär, eh... känslig, eller?

Då kunde jag inte låta bli att skratta samtidigt som tårarna sprutade .

Tack för era kramar! De värmer . Nu ska vi ge oss iväg och titta på vitvaror. Kram på er alla så länge! Ska försöka titta in något mer i helgen .

• fru AM

NÄRA skjuter ingen hare ska det vara. 

Slarvmajor får inget jobb.

• nennesjuttioåtta

schizofrni eller ADHD, vojne vojne! 

• fru AM

Kram Oupsie!

Själv ska jag gå och köpa vin.

Hej svejs - 10.000-bruden slinker iväg

Svar på tråden Livets toppar och dalar