• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

Ahhh... med alkohol ändå svårare. Det blir tufft för dig!

• nennesjuttioåtta

vickan – ja jag tyckte det läkte väldigt fort i början och gick ju småpromenader efter några dagar men nu har det ändå gått 4 veckor och det gör fortfarande svidande ont ibland. Och så de där stygnen... Vill vara mig själv igen och kunna sätta på maken bara för att jag kan.

• nennesjuttioåtta

nu får Pricken vakna för här har jag läckt igenom amningsskydd och alltihop. AAAh releeeease meeeee eller hur var det nu?

• Tinga

Hej i tråden! Har inte läst ikapp, men har en snabb fråga till stockholmarna. Min syster är på jakt efter ett trevligt ställe att äta på i närheten av Centralen på söndag eftermiddag, innan de lämnar stan efter sin Lidingöloppethelg. Någon som har ett bra tips?

• Lapinette

Hmmm.. måste fundera för just runt Centralstation är det ganska så sunkigt. Gillar hon musslor? För det ligger en bra belgisk bar på Vasagatan, Duvel.

• Lapinette

Tinga - är din syster lik dig .. ska jag skrika på henne om hon springer förbi (OM maken nu springer Lidingöloppet .. jäkla velpelle)?

• nennesjuttioåtta

Tinga – har bara koll på "den gyllene måsen"

• nennesjuttioåtta

yeiks vad amnigstoppar är dyra! Men väldigt praktiska... Finns det på H&M? Är det någon som kan tipsa?

• nennesjuttioåtta

Vickan - hahahah lycka till på AW Det är som att säga "tänk inte på tubsockor"!  Hur ska det gå?!?! 

• Tinga

Lappis - nja, lite lika är vi nog, men hon är betydligt längre än jag och har längre hår också. Musslor - tja kanske, fast jag kan tänka mig att de vill äta något ganska rejält, för att ladda om batterierna efter loppet (även om det är dagen efter).

Svar på tråden Livets toppar och dalar