• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • FruCicci

va???????????????????

är detta sant!

fabian vad roligt¨

grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!

skål i vatten från en bakis cicci

• FruCicci

BS, tack du är för go du!

MUGGLAN, deta var det bästa på hela dagen!
    Fabian vad underbart!

Men nu får du berätta vad som hände förrutom att pitten var i dig....
    När hade du glad gubbe?????
    Symptom!?
    Va vi har ju inte haft symptom lista på jätte länge!

Jag fuladansar i soffan!!

KRAM

• FruCicci

När testade du?

Jag fattar ingenting, detta bara händer...
    PAFF

• snaily

VAAAAA?????!!!!!!!!!!!!

GRAAAATTIIIIIIS MUGGLAN!!!!!

Det här är ju helt jäkla otroligt!!

SÅ glad för er skull!!

• muggles

Jag var tvungen att äta makens nya asieninspirerade rätt: chili- och vitlöksmarinerade räkor (såna stora gambas ni vet) men nudelsallad - svingott! (Och eget påhitt dessutom.)

Här har redan pratats med magen - det gäller att passa på nu innan det ev skiter sig! Nästa vecka och de två fram till vul blir mer än lovligt spännande - dvs om jag tar mig så långt...

Gubben dök upp för exakt 2 v sedan. Vi skulle eg gjort FET den cykeln men först fick jag en konstig volymiös och långvarig mens fast cykeln var extra kort (bara 21 dgr). Sen lät ÄL vänta på sig och vänta på sig; jag brukar ju ha på dag 14 men denna gång dröjde det till dag 19. På det hela taget kändes det inte bra i magen att göra en FET med vårt enda ägg med så konstiga cykler, så vi avbröt. Men vi gjorde trots det vår plikt den kvällen (mkt tack vare maken)..

oj nu ringer det - återkommer!

• FruCicci

åååå där var du ju...

ha ha ha jag smsade otåligt dig, förlåt

ååååå vad spännande läsning!!!!!!!!!!!!!!

MERA mera mera

• muggles

Pratar i tel men...

Cicci: jag testade ikväll efter jobbet innan fredagsvinet.

• muggles

ja så det tog sig fasen i mig naturligt!

• muggles

Jag menade att maken sagt 'hallå' t magen

• muggles

pratar fortf i tel om ni tycker jag är fåordig...

Svar på tråden Livets toppar och dalar