• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta

hoppas de 61 före er byter kö! Jag kan skicka bajsblöjor till dem, tar bara några dagar så de kan få en var. 

• nennesjuttioåtta

BS - tycker det är skitbra program! Nä, jag ahde nog inte velat bo i Monaco heller, men gärna i en sån där lägenhet med det läget.

• BrudSommar2006

Nenne, nätet är bra! Fast just byxor är ofta bra att prova tycker jag.

• muggles
    Lapinette skrev 2010-10-15 13:59:01 följande:
    mugglan - eller som min chef sa till några engelsktalande kunder I'm good at having many balls in the air ... !
    Ah en klassiker.

Eller: "I alwasy rape after dinner"

• BrudSommar2006

Nenne, haha, bajsar han så ofta!

• Lapinette

BS - brorsons kaninen - Tobbe - var en ovanlig kanin ... typ en korsning mellan hund och kanin. Han var rumsren, gnagde inte och väldigt sällskaplig (satt gärna på ens fötter när man åt middag, tittade på tv tillsammans etc.).

Och visst, blir kön till Korea horribelt lång (just nu är den en av de kortaste) så får vi ändra strategi och byta till ett annat land. Vi kan byta och/eller stå i flera köer ända fram tills det är dags att åka men så fort våra papper går iväg så börjar det ticka iväg pengar. Därför väljer jag att stå i en kö, till ett land vi vill istället för att direkt skicka iväg papper till t ex Kina och sen få vänta i 4 år (för så lång tar administrationen i landet där).

• Lapinette

nenne - vi kunde se Medelhavet och hela Cannes från vår terrass ... drömmer mig tillbaka!

• nennesjuttioåtta

BS - ja nu har han ändå börjat bajsa mer sällan (men mer...) men det är ändå 4-5 ggr per dag. I morse nosade vi på Parnassias (?) nivå för godkänt men nådde inte ända upp till armhålorna. Bättre tur nästa gång. Kanske fel teknik när vi plockade upp honom ur sängen, får squeeza mer på rumpan kanske.

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2010-10-15 14:30:52 följande:
    hoppas de 61 före er byter kö! Jag kan skicka bajsblöjor till dem, tar bara några dagar så de kan få en var. 
  • nennesjuttioåtta

lappis - Låter som den bästa strategin, hoppas hoppas att kön minskar snart!
    låter ju fantastiskt! Med utsikt... Här ser vi en åker och några träd. 

Svar på tråden Livets toppar och dalar