• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

Hatar också blåst! Blåst och kyla ... och mörker!!!! Vad f'n gör jag här??!

• nennesjuttioåtta

håller på att ställa in grejer i nya skåpet, men faen vad med glas vi har. Som inte används. Dags för en loppislåda igen...

• Lapinette

BS - att gå på dejt med någon som inte kan svenska är jag en jäkel på .

• BrudSommar2006

Nenne, Telis är väl borta hela helgen men nästa vecka kan hon väl säkert skriva in namnet, jag kommer inte heller ihåg vad han skulle heta. För mig tog det rätt lång tid innan den där bruna linjen försvann, länge, länge var den kvar, minns dock inte hur länge, sedan fjällade den bort.

• BrudSommar2006

Lapinette, ja det hade nog varit bättre med en dejt med dig än den där bonden helt klart!!!

• Lapinette

Tänk att jag inte ens hört talas om någon brun linje?! Men det kanske beror på att jag skrollar förbi allt som har med graviditet och det efterföljande att göra.

• nennesjuttioåtta

lappis - ja, jag som annars är naturligt brun passar det ju finfint på. Kul med ett brunöga på magen. Ja, vad gör du här? Såg ni Berg flyttar in hos Anja Pärsson i hennes lägenhet i Monaco? Så ska ni bo, fast större! Alldeles vid vattnet och så kommer vi och hälsar på och får en paraflaxdrink på balko..terassen!

BS - jag tycker inte heller om att shoppa. Nu har jag bara ett par jeans jag kan ha för mina höfter har visst växt (eller okej då, röva) och det är nog det allra värsta att prova och köpa. Annars är nätet en väldigt fin uppfinning...

• Lapinette

Måste bekänna en sak - varit inne och tittat på kölistan idag IGEN!!! :-O och nu har vi åkt ned en plats. I know, jag ska sluta med dessa dumheter genast *skäms*.

• nennesjuttioåtta

inte för att jag vill att du ska flytta

• nennesjuttioåtta

hur kan man åka ned en plats?!?!?!

Svar på tråden Livets toppar och dalar