• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fru E

Mugglan med make fick för en liten stund sedan se ett pickande hjärta *hurra*

• viktualia
    Fru E skrev 2010-10-13 08:49:30 följande:
    Mugglan med make fick för en liten stund sedan se ett pickande hjärta *hurra*  
    åååååå vad glad jag blir!!!!!!!!!
  • muggles

Hej! Sitter på jobbet nu (hade bestämt mig för att sjukskriva mig om det inte såg bra ut) och gudars vad nervös jag var. Ni vet den där sjunkande känslan av annalkande katastrof... Och efter en liten stund sa läkaren "gör det något om jag trycker lite hårdare" (med VUL-staven) och jag tänkte "han ser inget!". GULP. Men det var ett hjärta och det (antar att han menade fostret) sitter på "rätt ställe". Puh, ner med axlarna.

• fru AM

Hej!

Härligt, Muggles, att allt såg bra ut!

Det kändes bra att se Snorkfröken härinne! Skönt att Egyptenresan helade lite och att jobbsituationen förändrats!

Det var också kul att få en sweetpåhälsning i tråden! Fast nu är hon väl borta igen.

Ego: våra übersnälla barnvakter för helgen envisas med att vilja försöka domptera Hektor (och Livia) trots nattskräck. Så vi åker i alla fall - hit: http://www.gorvalnsslott.se/

• Lapinette

mugglan - vad glad jag blir!!!! Det här kommer att gå vägen! Moa kommer att få syskon.

• Lapinette

AM - så det blir Görväln. Vill ha en recension efteråt.

• Tinga

Muggles - hurra! Så glad jag blev! Hoppas att du kan slappna av och njuta lite mer nu. Kram!

• muggles

Snorkis: härligt att ni varit på semester och fått vilat upp er i ny miljö och bara vara. Du verkar ha en grym chef. Sorgen går upp och ner, ibland anfaller den och ibland lämnar den en i fred, det är inte alltid logiskt varför el vad som triggar det. Stor kram!

Tinga: ja nu fasen vågar jag kolla BF-datum iaf!

AM: åh slott, vad schysst! Och bra att det blir av, vilka snälla barnvakter!

• fru AM
    Lapinette skrev 2010-10-13 09:04:34 följande:
    AM - så det blir Görväln. Vill ha en recension efteråt.
    Absolut. Är väldigt sugen på deras fisk- & skaldjurstema i helgen. Och att få sova ostörd (av barn i alla fall) en hel natt.
Svar på tråden Livets toppar och dalar