• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Tinga

PB - jag har redan börjat tumhållningen så smått här. Tänk så fantastiskt kul det vore med ett plus! Hoppas verkligen att den nya metoden passar dig bättre. Kram!

Nenne - man ska helt klart vänta med penetration tills man känner sig redo, men det är nog bra att inte vänta för länge heller, för risken är bara att det blir så himla stor grej av det. Fjällbruttans tips lät bra, tyckte jag; bara se till att få "första gången" överstökad.

• Tinga

Oupsie - fin mage! Jag skulle ju ha gissat att den hade vuxit med mer än 4 cm i omkrets sen den förra bilden; intressant att se att 4 cm gör så pass stor skillnad.

• Oupsie
    Oupsie skrev 2010-10-12 22:27:55 följande:
    Ja, jag får nog be maken om hjälp för att komma upp för särskilt smidig är jag inte för tillfället . Värmen har jag inte tänkt på, men jag gillar inte heller när det blir för varmt i badet, men får jag tid så ska jag nog testa i alla fall.
    Eller ja, riktigt så illa är det kanske inte som det lät . Så länge jag inte har för ont så kommer jag nog upp av mig själv.
  • Lapinette

Snorkis - åhhh så härligt att ni har varit iväg på semester! Härligt att det känns bättre och tummen upp för din chef.

• Lapinette

Mycket härligt blev det!!!

Go'natt på er! Inatt hoppas jag på att få sova (inte som de sista nätterna då jag vaknat typ 10 ggr för att snyta mig).

• Oupsie
    Tinga skrev 2010-10-12 22:31:14 följande:
    Oupsie - fin mage! Jag skulle ju ha gissat att den hade vuxit med mer än 4 cm i omkrets sen den förra bilden; intressant att se att 4 cm gör så pass stor skillnad.
    Ännu mer !

Nu när du säger det, den ser faktiskt ganska mycket större ut på den senare bilden. Fast det ser ut som att jag svankar lite på sista bilden, så det gör kanske att magen ser större ut också.

• Oupsie

Sov gott Lappis, hoppas att du slipper snyta dig så många gånger inatt!

• sweetstreet

Å Snorkis!

vad underbart att se dig här i tråden och ännu underbarare att du verkar kommit upp ur det värsta mardrömshålet. Även om jag förstår att det kommer ta lång tid och att ni säkert kommer in och ur i olika perioder av sorg. men det låter så himla fint att ni varit borta nu och kunnat finna lite ro. Härligt med jobbet också. Vilken BRA chef!!!!

PB,

jag håller tummarna!!!!!! När är det dags?

Vad go du är förresten med ett sådant varmt mottagande av mig här i tråden....!

Oupsie,

man kan ju även bada lite svalt om man är varm (som Snorkis sa att hon varit). Då kan det kasnke kännas riktigt skönt att bada och liksom svalka av sig lite också. Hoppas verkligen att du kommer att känna lite mindre av detta framöver, men gissar att det kanske inte blir lättare med tiden?

• sweetstreet

Oj Lappis är du snuvig?!?!? Förkyld?

• passionsblomman

Hej Piggelin! Hoppas nu får en störtskön helg!

Snorkis, ÅH vad glad jag blir att se att du har haft det bra och verkar så glad!!! Det måste ha varit som balsam för själen att komma iväg verkarr det som! Underbart!

BS, diskmaskinsgubben har inte gått att nå på telefon på hela dagen idag heller, men en arbetsorder är lagd från firman för hans del och morgondagen. Men jag tror inget förrän jag ser det, för hittills har de verkligen inte imponerat.
    Bilen som fick dricka diesel häromsistens gick det faktiskt väldigt bra med. Den spruttar på hur bra som helst -tack gode Gud för det!

Tinga, Jag är så glad för tumhållningar och stöd. Hur fasiken skulle man annars uthärda.

Svar på tråden Livets toppar och dalar