• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Tinga

Snorkis - det blir väl ofta så, att sorgen "går i vågor", och att vissa dagar är värre än andra. Fast om man haft några "bra" dagar känns det ju alltid tungt när det går åt andra hållet igen. Jag tycker iallafall att det låter bra att du tar sömntabletter, så att du faktiskt får sova. Sömnbrist i ditt läge skulle säkert vara direkt hälsovådligt. Många kramar! Och självklart håller jag tummarna för dig när du ska fika på jobbet imorgon.

Muggles - fy skäms att skrämmas så! Hann ju bli helt nervös.

MSW - vad trist att blodvärdet åker jojo på det viset.

Här har jag gått kurs ett par dagar, därav min trådfrånvaro. Imorgon är det vanlig arbetsdag igen och så är det ju snart helg. Ska ha hit ett par kompisar på "afternoon tea" på söndag; kul att bjuda på scones och goda pålägg.

• Tinga

Oms - skickar varma kramar till dig med; låter verkligen tufft just nu. "Övertrassera" bara inte ditt styrkekonto alltför länge, utan försök tänka lite på dig själv också. Du frågade förresten för ett tag sen hur det gått med anmälan för Puff, och svaret är att vi fått veta att ärendet är registrerat, men vi har inte hört något om någon tilldelad handläggare.

• Tinga

viktualia skrev 2010-09-30 21:46:48 följande:
    Tinga - *skickar över en burk äppelmarmelad*

Tack - det låter jättegott! Du kanske kan bjuda på receptet; har rätt mycket äpplen liggande i kylen, och kommer inte hinna äta alla.

• Tinga

Hattis - hur länge har du ätit den där vedervärdiga medicinen nu? Du berättade ju att illamåendet kunde vara ett "inkörningsproblem" - har du hunnit passera den kritiska perioden ännu, eller kan du fortfarande hoppas på att illamåendet ska vara övergående?

• viktualia

Tinga - jag hittade en gammal mailadress till dig... så kolla mailen där ditt födelseår avslutar adressen!

• Tinga

Vickan - tack för receptet! Det får bli ett projekt i helgen.

• Tinga

Telis - kan du inte komma in och berätta hur det har gått med jobben du sökt? Hur har det förresten gått med ditt allmänna "mående" - har du kommit tillrätta med allt magont och vad det nu var för några veckor sen?

• Tinga

Det var värst vad det blev mycket Tinga på senaste sidan. Nu är det iallafall dags att dra sig mot sängen. Natti natti!

Svar på tråden Livets toppar och dalar