AM - Urknepig svägerska! Konstigt att dessutom inte höra av sig ang tårtan - man skickar väl åtminstone ett sms om det blir inställt?
Porchez - Usch, det låter superjobbigt! Skickar en stor varm kram!
Liten - Matilda börjar efterfråga kompisar mer och mer nu. Hon har ju sitt lilla tjejgäng på dagis, men än så länge har vi inte mötts utanför dagis. Nästa helg fyller en av tjejerna år så då ska M få gå på sitt första barnkalas. Antar att det är i den här åldern det börjar så smått, men jag tror inte man behöver vara orolig om det dröjer ett tag till. Det beror säkert mycket på situation och hur det ser ut på hemmafronten (hemma/dagmamma/dagis). Det är ju naturligt att man kommer i kontakt med fler barn när man går på dagis eftersom "urvalet" helt enkelt är större.
Apropå barnkalas - Lämnar man barnet en stund eller stannar man som förälder kvar?
Cicci - Spännande med jobbet. Trist att det inte känns helt klockrent ännu, men precis som Tinga skriver kanske du inte riktigt hunnit med i tankarna ännu? Det har ju gått superfort. Blir intressant att följa utvecklingen nästa vecka? Hur har det gått med semestrandet i egna staden förresten? Hittat på ngt kul?
Muggles - Förstår så väl skräcken vid varje toalettbesök. Är helt övertygad om att jag kommer känna samma själv framöver... Men precis som du säger, så finns det inte mkt man kan göra. Händer det så händer det, och då får man hantera det då. Förhoppningsvis släpper rädslan allt eftersom. Kram!
PB - Du är verkligen en engagerad förälder! Blir alltid så inspirerad av att läsa allt du skriver. Du borde äga en sån där frågespalt på en tidning där folk kan skriva om grejer de behöver hjälp och råd om... Du hade varit klockren!
Snaily - Det låter ju fantastiskt, men är det inte lite väl tidigt för vinter?! 
Här hemma har jag just släppt hem alla gäster. Maken fyller år i veckan så min syster med sambo kom från Stockholm och har bott här i helgen. Sen var mamma o pappa här samt brorsan med sina barn. Shit - man blir helt slut! Maken smet iväg för en golfrunda, Matilda tittar på Bullerbyn för andra gången på raken och jag bara kraschade framför datorn. Så borde man börja fundera på kvällsmat, men jag vet inte vad orkar med att fixa nu efter att ha lagat mat hela dan...