• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

Tycker nog att det är riktig plusvåg här nu! Härligt! Hoppa att ännu fler följer!! Nu ska jag med gå och sova! Godnatt!

• Fru E

gosnosen-var det dina ägg som var för dåliga eller *dåligt minne*

• Fru E

Snaily-ja det blir en annorlunda semester måste jag säga men vi fick vilan i spanien, nu vill vi försöka bli klara i huset så gott det går även om det är jobbigt

• gosnosen

tack tack msw! att bara få se det där plusset känns som en vinst, sen ska det gå hela vägen också...

ea - ja, efter drygt ett år började vi utredning och det enda de då hittade var att jag har högt FSH (testat flera gånger, som högst ca 18). det tyder på att man är på väg in i klimakteriet. så den första IVF:en gjorde vi i februari 2008 och sen gjorde vi två till och vi fick bara ett befruktat ägg återfört och det var första gången. det här är andra "riktiga" ÄD-försöket (två har ju blivit avbrutna under våren) och nu fick vi en riktig "höna" som donator.

• Fru E

gosnosen-ja så var det ju då bytte ni donator nu till detta försöket som visade sig vara bättre? Helt fantastiskt att vi har två som gjort lyckade ÄD nu

• Fru E

Nu kallar sängen eftersom vi ska vara på Bygg Max kl 7 imorgon *gäsp och lite gäsp till*

• gosnosen

lycka till med allt ert renoverande - vet precis hur det är! god natt!

• gosnosen

just det, ja vi har fått olika donatorer varje gång.

• Fru E

Gosnosen igen-ahhh visste inte att man bytte varje gång

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen