• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • snaily

Oj vad det blev action på en kort stund! (Både här och i fotbollen!)

Gosnosen
    !!!!????!!!!!???!??!? GRATTIS!!!!?? Väl?? (Förvirringen är total!)

Fru E
    Men hej, det var inte igår! Hur känns det med huset nu? Har du semester?

Oms
    Kloka ord där!

• Fru E

Snaily-japp nu är det semester veckan innan midsommar var vi i spanien och sedan jobbade jag ett par dagar i förra veckan och på tisdagen fick vi nycklarna. Full rulle nu från tidig morgon till sen kväll, har semester 2 1/2 vecka till ca

• Fru E

Gosnosen-kom tillbaka och berätta mer!!!!!!

• MSW

Gosnosen: jag undrar som FruE, har du plussat!? Stort grattis isf!!!!!!!

• snaily

Ååå vilken cliffhanger! Får läsa ikapp om gosnosen imorgon för nu måste jag gå och lägga mig!

FruE
    Njut av kvarvarande semester! Alltså, jobba lagom hårt med huset!

• gosnosen

nästan fyra år. slängde p-piller i augusti 2006, så det känns HEELT overkligt när det där plusset dök upp på stickan i helgen. kan fortfarande inte tro att det är sant och vet inte riktigt vad jag ska känna. tror att det känns bra, men är nog mest chockad!

• gosnosen

inte världens bästa språk såg jag precis - ber om ursäkt för det!

• MSW

Åh gosnosen! Känns som att ett ÄNTLIGEN är på sin plats!! Grattis grattis!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen