• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Telis

BS, nej nedfrysta ägg blir ju inte äldre, och det är bra, men ens egen kropp blir ju det, och förutsättningarna i kroppen blir sämre med åldern.

• fru AM

Det enda dåliga är att man får maten för sent på måndagen för att kunna laga måndagsmiddagen från kassen ...

• Telis

AM, den rätten gillade vi också jättemycket!

• fru AM

Dessutom skulle det allra bästa vara om man kunde få lite lågkolhydratvariant på maten men jag förstår att det inte går att skräddarsy (DET borde vår hyresgäst också förstå - när det gäller lghten alltså)

• Telis

AM, det beror på var man bor, här ute på landet får vi den mellan kl 17 och 17.20.

• Ore

PB: Neeeeeeejjjjjjj! *muttrar fula svordomar som jag är för blyg för att skriva här*. Skickar en STOOOOOR KRAM också!!!

Snaily: Skönt att allt verkade se bra ut, iaf. Trist att inte läkaren hade mer tid...

Telis: Hoppas du får en tid snart!

BS: Kul med kaninhämtning.

AM: Jösses, det verkade som ett helt projekt att få gyntid. Låter som att man ska försöka skriva sig på en massa olika ställen 'just in case'. Hyresgästproblemen låter inget vidare, du hittade inga bra lagar som sa nej?

Vickan: Skönt att din pappa verkar må bra.

• Telis

Nu har T sovit i 3,5 timmar, det är ju så man undrar om han är sjuk. Varför la jag mig inte och sov? Eller läste en bok? Eller bakade bröd? Jag blir som handlingsförlamad när han sover för att jag är van vid att han alltid vaknar så fort.

• BrudSommar2006

Telis, jäklar vilken dröm med barn som sover så länge!

Ore, om det gick att få i Astrid några större mängder mat, mer än en tesked menar jag, så antar jag att jag skulle veta om hon är hungrig eller inte på natten. Fast Iris var likadan trots att vi tryckte i henne ersättning vet jag.

• BrudSommar2006

Telis, drivis på midsommar???

Snigeln, tack!

Lapinette, hälsa, fast nu har du väl redan gått.

AM, går det inte att bli av med nya hyresgästen?

• Ore

BS: Aha... Ja, då är det ju inte så lätt att veta om hon är hungrig eller inte.

klol.oaz<  m  (Lillkillens kommentar)

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen