• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Nu är jag alltså äntligen hemma efter en körig dag. Dock kan jag inte se att någon annan dag den närmaste tiden kommer bli mindre körig... Men jag kanske åtminstone kan få slippa migrän på det?

Vi hann faktiskt spela in hela 9 låtar ikväll. Jag är alldeles förvånad över hur mkt vi hann Men det är bra, så att vi inte behöver lyssna på 2 låtar runt runt i montern sedan

• Aleta

9 låtar, det var bra jobbat Cantaton!

• Cantaton

Framför allt med tanke på att jag hade migrän. Sen är ju frågan vilken ambitionsnivå man lägger sig på. Vi hade säkert tagit om vissa delar om det hade varit en producerad skiva som skulle ut i handeln liksom

• lillabruden

Villemoa, när jag skulle börja detta jobbet jag har nu insjuknade jag på plats och fick åka hem efter bara 30min. Sen visade det sig att jag hade fått öroninflammation och jag kom inte förrän typ en vecka efter att jag börjat! Men jag jobbar ju kvar Hoppas dagen blir bra imorron!!!

Fjosok, blir säkert grädden på moset med rosorna! Eller grädden på bakelsen..?

Cantaton, grattis till det positiva resultatet! Ja, förutom killen som kanade av vägen o allt det där....kanske inte alltför positivt..men det blev ju bra tillslut

sitter på jobb, har inatt och imorron sen är jag ledig. Jag borde ha varit hemma typ hela veckan, har gått igenom dem olika härliga stadier av förkylning alá de lux samtidigt som jag jobbat, och jobba som personlig assistent och vara sjuk är itne kul...man måste ju ta hand om en annan..(har inte kunnat sjuka mig pga inga vikarier)
    det känns som tiden går väldigt långsamt just nu. 30dagar tills jag flyttar.............

• Heloise

Har de strukit oss, how dare they
    Jag har faktiskt inte kollat, ska göra det på jobbet idag.

Jag skulle vilja veta hur det kan komma sig att när man inga pengar har så hittar man hur mkt kläder som helst på stan, men när man har då finns det fan i mig inte ens ett par strumpor som man kan tänka sig, Murphys lag?

Aleta skrev 2010-01-28 21:14:51 följande:
    Vad duktiga ni är allihop!Heloise, jag hittar inte vår artikel i Amelia. har de strukit den?
  • Frulle

trodde du skrev att du skulle sy fast ett par tygtrosor!

Fjosok skrev 2010-01-28 19:59:04 följande:
    Syr fast tygrosor på en av dom rosa "originalbakelserna" som jag köpte tillbaka.Lajbans, eller kanske inte..
  • Aleta

Ny design!

Frulle skrev 2010-01-29 13:45:39 följande:
    trodde du skrev att du skulle sy fast ett par tygtrosor!
  • lillabruden

försök sjunga med, brukar få mig att skratta iallafall

MittiPrickBrud skrev 2010-01-29 13:22:58 följande:
    Är lite låg idag...
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången