• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Aleta

Ojoj, nu ser jag att jag blandade ihop Lillabrudens och Mittipircks inlägg.

Tack för pepparmyntateet Lillabruden!

Hur år det MittiPrick?

Går det bra med mässan Cantaton?

• Cantaton

Aleta, det går bra. Efter mycket om och men inför - gaaah vad struligt jag hade det. Ända fram till en timma innan mässan öppnade, typ. Men jag är JÄTTENÖJD med min monter!! Ska se om jag kommer ihåg att leta efter o ta med kameran idag. Den är ceriserosa med upphöjd scen och massa rosor

Igår blev det en konkret bokning på plats, men jag känner att det nog finns fler på gång. De ska bara hem och smälta först.

Jag tycker att det känns bra för nu

• Cantaton
    Om en halvtimma bär det av igen. Vi fick spela två låtar på stora scenen innan modevisningen igår och det blir likadant idag. Vi var BRA igår, hoppas vi är det idag också Det var jätteroligt att stå på catwalkscenen med glittrande silvermatta och strålkastare. Människor på alla sidor om scenen.
  • Bobou

Men vad härligt Cantaton! Du ska se, det här blir värsta uppsvinget! Jag sa ju att det hade vänt!

• dfk

Cantaton, vad roligt att höra! Tjiho på dig!

Nu är det kallt ute...brr.. Fryser inne också!, elementen värmer inte ordentligt.

Nu är golvet färdiglagt! Det blev så fint. Nu ska vi sätta upp lister, dörrfoder och allt annat som ska vara där.
    Sedan är det allra roligaste kvar då jag får inreda rummet!
    Vi har en massa oöppnade paket från Ikea som bara väntar på att bli ihopmonterade.

Kram på er!

• lillabruden

här låter det ju posistiv idag

själv är jag inte friskare, känner mig nästan värre...och behöver egentligen till apoteket o köpa hostmedicin, och lite andra ärenden, bla köpa 2 big pack glass
    men fan...vem orkar sånt när man är sjuk?! Flytta apoteket närmare mig tycker jag!! Fast om 28dgr har JAG flyttat närmare istället

(sorry jag vet jag är tjatig men jag längtar sååååå)

• Fjosok

Kör hårt Canaton!

Själv lyssnar jag just på Loffes Dance Party And Fun". En av dom sjukaste plattor som gjort i detta land.

Kolla bara omslaget, det är värt en utmärkelse.

ponytone.com/Images/swedish/Loffe%27s%20Storband.jpg

Vad händer hos er andra? Och krya på dig lillabruden!

• lillabruden

Hahaha jo fjosok, det omslaget var lite intressant!
    Lyssnar på Creedence Clearwater revival här, har nyss varit på apoteket och lyckades köpa den hostmedicinen med laktris smak, så jag är på gott humör och näsan har fått sprut av Nozoil o den mår också bra. Ingen feber så snart är det glass dags

Och det var säkert mer info än någon av er ville veta

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången