• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-01-26 13:11:07 följande:
    Vår vän dog igår, lite snabbare än jag hade trott. Just nu känner vi alla bara en otroligt stor sorg och saknad! Eftersom jag inte vet vad jag ska göra eller vem jag ska ringa, så kollar jag på Stjärnorna på slottet ist.

Kramar i massor, förstår verkligen hur du känner dig!

Håller om stilla och bara kramar

• Sonja68

Heloise; stor kram till dig och Panzer.
    Diz; Klänning nr 2! Finast OCH den har axelband
    Roligt att det händer mycket Cantaton. Du är på G

Alla andra får ett lass med kramar.

Har varit på slalomträning med Tanja. Lilla K och jag åkte bob i pulkabacken. Det blåste ordentligt, snöstormsvarning utfärdad. Det viner rejält kring knuten nu.
    I Norrbottensfjällen var varningskod 2, så det är rejält oväder där. Hur har ni det i Västerbottensfjällen, Bruttan?

Min man spelar bandymatch ikväll. En vänskapsmatch bara iofs, men man undrar ju hur de kan spela i denna blåst. Bollen måste ju flyga helt som den vill...
    Och jag börjar bli orolig, för han borde varit hemma för länge sen nu. VAr är han?

• Fjosok

Heloise: Ibland missar man mycket men hade inte sett det, ta hand om er ...

• Im yours

Aleta; Har ingen koll på priser i nuläget, m eftersom mycket verkar bygga på kundens designe så kostar det säkert några miljoner. Men jag är jättekär .....men var ska jag placera det. Haha, Lasses hus är fint och megastort, får väl försöka övertala honom att kapa banden till Kullavik. Måste väl finnas nått annat havsnära ställe, med egen brygga och båten kan han ju flytta. Eller?

• MittiPrickBrud

dfk jag har inboxat dig.. hoppas jag!

• passionsblomman

Min son har vad läkaren hittills kan se inte vare sig astma eller allergi. SKÖNT!
    Men fortsätter han att uppleva svårigheter att andas vid ansträngning så ska vi återkomma för sk ansträngningstest eller vad han kallade det.

Jag har även talat allvar med "fröken" och hon skulle ta den här flickan mellan fyra ögon och tala om att nu har XX och hans mamma och pappa fått nog och antingen lyssnar hon på fröken och lägger av med de här dumheterna eller så kommer XX mamma till skolan och går vidare med saken.

När min son hörde det upplägget så glimtade det till i hans ögon och han sa med djup övertygelse i rösten: "DET vill hon inte vara med om, det vill jag lova."

Vi har i övrigt haft en jättemysig eftermiddag med både Sushi OCH kondis med semla. Har även äntligen skaffat en fin almanacka för 2010. Det var på tiden.
    Och så köpte jag ett sådant där konstigt pussel som Lappis nyss lade. Jag har inte öppnat det så jag vet inte om jag kommer fatta noll. Det återstår att se.

Heloise: Min största bästa kram till dig och Panser!

• passionsblomman

...om ni undrar vem Lappis är så hör hon hemma i min tredje tråd. Det blir lite virrigt ibland mnär man är tant...

• Fjällbruttan

Tja, vi undrar vart stormen är
    Det varken blåser elelr snöar hrr, så vi får nog sova gott i natt!
    Vindarna kommer från fel håll för att påverka oss särskilt mycket..

Konstigt pussel köpte jag till mellantjejen förra julen, ingen har fortfarande lagt det, kanske ska ta fram det på lördag, ska bli -20 här, så då blir det nog ingen skotertur..

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången