Cantaton; Jag ska kunna pitcha mitt manus, typ juni-månad. Sedan kommer scenografi, ljus, ljud, casting och så den muntra uppgiften att sälja in det hela
Jag har lite flyt och har redan några intressenter, alltså till en självupplevd grej. Har verkligen tvekat, därför har jag oxå avsatt mycket tid till andra idéer. Tvekar lite ang att bara sälja manuset, o låta det försvinna i ett filmbolags intressen. Eller att vara med hela vägen.
Det finns ett stort intresse för det vi som går kursen åstadkommmer, inom svensk film handlar det om att komma med något nytt. Förståsigpåare menar att flertalet svenska filmproduktioner borde fått stanna på skrivbordet el i papperskorgen. Så full backning finns, vitsen är oxå att vi ska lära oss själva hantverket, dramaturlogin från grunden.
Fjosok; I see ............... så du har inget intresse för nyproduktion. Jag syr inte längre m är så in i bomben betuttad av couture. Jag ska lära mig göra sånna där tygrosor som du visar i galleriet. Själv fläskar jag inte på m så mycket ryshigheter i mina egna outfits, m tycker den här klänningen är tjusig.
www.shopindream.com/product-7760.html
Solde; Tja, den gode Rickard är mer el mindre singel så