Kul med sådan kreativitet fjosok. Undrar en sak, vadan detta intresse för rysh och pysh?
Cantaton; Nu har även jag sett och spanat in din "banner". Snygg som bara den, bra jobbat. Hoppas, hoppas att de slitsamma första åren som egen företagare betalar sig. Jag skulle vilja rösta på dig som årets kvinnliga företagare. Undrar var man kan nominera till den?
Var kan man frysa in t.ex hyresinbetalningar om man kommer i klammeri m sitt hyresbolag? Är rätt säker på att det finns något sådant ställe.
Sonja; Jag blev så sugen på att åka skridskor då du skrev om er dag i Moskva. Är förmodligen mer lik en elefant på is nuförtiden, m gud så roligt det var en gång i tiden. Vi bodde bara 50 m från skridskobanan då jag växte upp, och jag bodde verkligen på isen under alla väderlekar
Var in på en sajt som säljer skridskor etc, o rådfrågade ang passande modeller.
Jag sitter och skriver på mitt filmmanus, som ändrat riktning igen, haha. Min handledare bör ha fått små gråa hår vid det här laget. Är även rejält snuvig och snorig, så honingsburken står i närheten.
Apropå hus, så är jag himla sugen på att bygga ett alldeles nytt hus, gärna med både tornrum och punchveranda. Det vore helt magiskt att få flytta in i nått där ingen huserat förut.
Andra barnbarnets ankomst kommer allt närmare, och jag längtar så. Den 17 feb är det sagt ....... Smillas ljuvliga närvaro får det att spritta i kroppen av lycka hela tiden. Nu kan jag börja köpa kläder i storl 92, vilket gör mitt fashionista-alter ego supernöjd. Hittade t.ex till Linusoch Lotta-sajten........
Till alla sköna tanter vill jag utdela härliga tulpanbuketter. Må så gott!! / Liz