• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Villemoa; har du REDAN börjat jobba?! Rivstart, ut ur babybubblan och rakt in i arbetslivet, pang-boom m a o. Hoppas du ska trivas!

• Villemoa

Sonja: japp, här går det undan! Känns som om jag befinner mig i koma, kommer nog ta ett tag innan jag fått grepp om det mesta.

Med Moa är det bra, hon var på dagis idag men det var lite jobbigt för henne emellanåt. När min man lämnade imorse var ingen av hennes fröknar där så hon fick gå med en annan till frukosten. Hon grät och klängde sig fast om pappas hals. Sen när hennes fröknar kom grät hon och klängde sig fast om den första frökens hals. Men generellt har hon haft en bra dag. Lite gråta men mestadels glad. Hon hade tom sovit en timme i vagnen, något vi inte trodde eftersom "hennes" fröken har semester.

Uj, vad långt! Sorry för ego-inlägg!

• Sonja68

JO, det tar nog ett tag att komma in i de nya rutinerna med jobb, dagis, osv. Men Moa kommer nog fortast in i sitt "nya" liv
    Snart gråter hon när ni kommer och hämtar ska du se Ibland har mina YLAT och vrålat JAG VIIIILL INTE HEEEEEEEM!!! när jag hämtat. Så alla fröknar och föräldrar hört... och man känner sig som värsta sämsta skitmorsan och undrar om de tror att man misshandlar sina barn hemma eller nåt !

• Fjosok

OJ, verkar inte vara NÅGON som tycker som är spyfula som jag trodde :)

Tack Bobou och alla andra (som jag inte tackat innan)

• Cantaton
    Fjosok skrev 2010-01-25 20:23:32 följande:
    OJ, verkar inte vara NÅGON som tycker som är spyfula som jag trodde :)Tack Bobou och alla andra (som jag inte tackat innan)
  • Cantaton

Det slog mig strax innan 19 att mitt företag fyller år idag! Så vi åkte iväg till ICA maxi och köpte tårta Bjuder alla som vill ha, såklart!!

• MittiPrickBrud

*proppar i mig lite av cantas tårta*
    Grattis vännen!

För övrigt säger jag godnatt nu. Har mått dåligt hela kvällen och nu är min mage så upprörd att jag måste gå i säng och hoppas på bättre tider i morgon. Som tur är inget särskilt inplanerat under morgondagen så jag kan ta det lite lugnt. Men fy för att ha ont i magen och må illa

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången