• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Diz

Cantaton > jag tror stenhårt på "tecken"... Could it be a sign... Våga, våga våga! Du kanske ska ta den där annonsen ändåå

• Diz

Jaaa, kramar till heloise och panzer! Har en arbetskamrat vars vän dog igår, och han är inte heller så munter idag. Många kramar på väg åt ert håll...

Liz > det är den sidan jag förmodligen beställer klänning från... Just nu väger jag mellan tre stycken:

www.shopindream.com/product-6427-10097-viewpic.html
    www.shopindream.com/product-6425-10101-viewpic.html
    www.shopindream.com/product-6400-10067-viewpic.html

Svåååårt att välja!

• Cantaton

Det har jag verkligen inte råd med, och hon hade superbråttom, så den platsen är nog fylld nu

Men ja, tecken är bra.

Diz skrev 2010-01-26 17:39:14 följande:
    Cantaton > jag tror stenhårt på "tecken"... Could it be a sign... Våga, våga våga! Du kanske ska ta den där annonsen ändåå
  • Cantaton

Oj, vad svårt. De var verkligen jättefina allihopa!

Diz skrev 2010-01-26 17:42:04 följande:
    Jaaa, kramar till heloise och panzer! Har en arbetskamrat vars vän dog igår, och han är inte heller så munter idag. Många kramar på väg åt ert håll... Liz > det är den sidan jag förmodligen beställer klänning från... Just nu väger jag mellan tre stycken: www.shopindream.com/product-6427-10097-viewpi...www.shopindream.com/product-6425-10101-viewpi...www.shopindream.com/product-6400-10067-viewpi...Svåååårt att välja!
  • MittiPrickBrud

Heloise, varm kram till dig. Är så ledsen för er skull

Cantaton, oj vad det händer mycket nu"! Roligt. Det är din tid nu!

Diz, jag skulle nog välja den andra klänningen. För att den inte är axelbandslös.

lillabruden, solde, fjällis, aleta: kramar i massor.

ja, kram till alla tanter!

• MittiPrickBrud

Ja det blev en skön dag.
    Har spelat in lite låtar. Prövat olika versioner av låtar jag har, lite jazz, lite gospel, lite reaggie och ännu lite mer jazz. Det är intressant att "klä" sina sånger i olika kostymer och se vad som passar dem bäst. Ett litet tidsfördriv som är bra att ta tag i då man inte orkar göra ngt nytt...

Cantaton skrev 2010-01-26 12:55:52 följande:
    MittiPrick, det tycker jag låter som en jättebra dag!
  • Im yours

Diz; De är fina allihop, m jag skulle välja numero 2. Den med axelband. Jag har ju läst om sidan i en annan tråd, känner mig lite skeptisk mot företaget. Varför - jag vet inte. Tänker oxå att det vore bra med snörning i ryggen, så man kan justera till perfekt passform. Men, men .......... just nu lutar det åt en tealong klänning för mig. Kan tänkas att jag tar med mig tygrosorna från klänningen jag visade o använder dem till min tilltänkta klänning.

Usch vad tråkigt då folk dör ....... kramar om de inblandade.

• Im yours

Fjärde raden, 1.a från vänster. Ljusblått med torn

• Daa

Heloise: Åh, så tråkigt. Beklagar. Kramar till dig och Pantzer.

Cantaton: oj, nu händer det mycket! Lycka till med allt. Nu har jag sett din annons och din hemsida. Du sjunger verkligen vackert.

Diz: förstår att det är svårt att bestämma sig om klänning.
    Jag skulle nog ha beslutsångest än, om det inte hade varit så bråttom att köpa klänning när det var dags för mig (det var i alla fall vad klänningsbutiksinnehavarinnan fick mig att tro ).

MittiPrickBrud: så roligt det där låter! Skulle nästan vilja sitta på golvet och lyssna när du spelar in de olika versionerna.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången