• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Vår vän dog igår, lite snabbare än jag hade trott. Just nu känner vi alla bara en otroligt stor sorg och saknad!

Eftersom jag inte vet vad jag ska göra eller vem jag ska ringa, så kollar jag på Stjärnorna på slottet ist.

• Cantaton

*varm kram*
    Heloise skrev 2010-01-26 13:11:07 följande:
    Vår vän dog igår, lite snabbare än jag hade trott. Just nu känner vi alla bara en otroligt stor sorg och saknad! Eftersom jag inte vet vad jag ska göra eller vem jag ska ringa, så kollar jag på Stjärnorna på slottet ist.
  • Fjällbruttan

Hej!

Tittar in, trött och slut på, lååååång dag igår, bra hos revisorn, mindre kul att fixa till begravningen, vi höll på till halv tolv i natt med ett program till kyrkan (fast vi börjad einte förrän vid halv tio...)

Men idag har jag snusat bebis, kompis L har komiit hem med liten liten liten Axel
    Att de kan vara så små!!!
    (jo, jag var en ordentilg tant och bakade en långpannekaka i morse och hade med mig dit )

Nu ska jag sova en stund innan lilla vild kommer hem och välter huset, storasystrarna är borta på innebandy så hon kommer bli ap-sur!

Kramen till alla

Psst... hyror vid hyrestvist kunde man betala in till länsstyrelsen   som deponerade dem tills tvisten var löst, i alla fall för 10 år sen...
    Jag  vann min tvist och fick pengarna tillbaka

• lillabruden

Heloise...*stor kram* till Panzer också!

Och passionis, i sådana lägen anser jag att man aldrig är överviktig utan ju större destu bättre så på så vis är man ju alltid underviktig...Jag menar, ju större man är destu mer skada kan man göra (och man sätter rädsla i folk!)

Själv är jag SJUK och sitter och väntar på att en *bliiiP* ska komma och titta på lägenheten. Min man sa till henne i luren igår 'efter 13 och ring först så vi är hemma'. Vad gör hon? Hon ringer när hon är nedanför och sen kan hon absolut inte vänta 20min på att vi ska komma hem. Hon började bli bitchy så jag slog på charmen och hon ska vara här NU. Var är hon?! inte här.
    Jag har jobbat natten och ska jobba inatt +att jag är sjuk och sovit sammanlagt 2timmar än så länge. Jag är inte glad.

och jag sitter och väntar på att hon ska komma så jag kan kränga en rostad macka med soltorkade tomater, sallad och hela vitlöksklyftor!! (vill itne stinka...)

Fjällis...jag vill oxå sniffa bebis!!

Liz, vilka klänningar den sidan har!!! Jättefin klänning!!

nu har jag hostat mig till huvudvärk... blää för denna dag!

• Cantaton

Alltså, nu har jag skadat båda mina pekfingrar. Igår skar jag mig på något tvärs över översta fingervecket (på ovansidan), och det gör galet ont när jag rör fingret. Idag slog jag i mitt andra pekfinger ordentligt i bordssidan, så hårt att jag började gråta - för ett finger!!!

Jag känner mig invalid

Och dessvärre känns det inte som jag kommer nånvart. Inget blir som jag vill. Tygerna jag tänkte använda i montern för att göra allt enhetligt (täcka alla olika typer av möbler i olika färger) visade sig vara genomskinliga, scenen jag troddes kunna få låna fanns inte, mamma som skulle hjälpa mig inreda montern (då hon är utbildad i sådant och har jobbat med det tidigare) måste plötsligt jobba även på fredagskvällen när vi ska bygga montern (så då har jag heller ingen bil) osv. Suck. Var kreativ, var kreativ, var kreativ. Brorsan ska ordna en scen som vi bygger upp av lastpallar (bara jag inte åker genom springorna när jag sitter på min barstol) och han ska också försöka hjälpa mig scen eftermiddag/kväll i montern, då han slutar jobba ett par timmar tidigare än mamma. Mormor letar just nu i sina gömmor efter tyg.

• Soldemor

Här är en jääääättekram till alla tanter!

Har jobbat som ett skållat troll idag, känns som om jag haft 17 olika saker på gång hela dagen. Och när en sak varit klar har den genererat en ny uppgift att göra. Missförtå mig inte, jag älskar det här av hela mitt hjärta, men ibland liksom kommer allt på en gång...hm, det märks att vårterminen är igång.

I´m yours: Jag har också för mig att det är Länsstyrelsen man skall vända sig till, för deponering av hyror.
    Såå, han är singel, hrmm, det var ju riktigt tråkigt att jag inte är det då! Hmm...*tänker*

Ikväll skall vi hämta hem Solde, som varit på retreat hos sina extrapappor i Malmö. Tror inte hon blir jätteexalterad över att träffa den sköldpaddsfärgade ohyran där hemma.

• Cantaton

Men alltså. Hmm!! Nu ringde ett magasin som skriver om mat och upplevelser och ville intervjua mig om musik till vårnumret!!!!! Vad är det som händer? Inom loppet av fem dagar har jag blivit uppringd av Radio Nord, DN, SvD och Branschmagasinet!!!

• Aleta

Heloise, kramar till dig och Panzer, så sorgligt.

Kramar till alla andra också, det är kul att få följa med i allt som ni har om kring er!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången