• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjosok
    Cantaton skrev 2010-01-25 13:47:04 följande:
    Fina de blev!
    Tack, eneklt, modernt men puffigt är ledorden för denna design. Många undrar omvarför klänningen har tygrosorna men de tär för att dölja axelbanden som sitter under där. Vill nu nån klåpare ta bort rosett och puffärmar så ska det mao gå att sy om denna till en klänning med breda axelband på en grisblink
  • Sonja68
    MittiPrickBrud skrev 2010-01-24 13:01:02 följande:
    PoK alla söta tanter!Här bär det snart iväg för att storhandlas. Har varit så duktig och gjort meny samt inköpslista för hela kommande veckan. Nu ska här satsas!Canta, vi ses på mässan om en vecka, sjukt kul! Jag är lite avis på att din annons syns så bra. Min ligger ju bland företagsregistren och därmed måste man veta vad man söker.. Jag har ju inte heller ett nick som överhuvudtaget avslöjar vem jag är där.. För att inte riskera reklambrott... Ha en underbar eftermiddag alla fina!
    Nu blir jag ju jättenyfiken!!!
  • Fjosok

Nu ska det sägas att OM nån sprättar puffärmarna OCH rosorna tar jag fram min voodoo-docka och ser till att personen får ont i magen i tre dagar samt nageltrång.

Just det!!

(Om nu någon blir upprörd för att en prästkandidat i Svenska Kyrkan skrev det ovannämnda och nämnde voodoo kan jag säga det redan nu att det som står är ett sk skämt, dvs inte på allvar)

• MittiPrickBrud
    hihi...
    Sonja68 skrev 2010-01-25 14:13:53 följande:
    Nu blir jag ju jättenyfiken!!!
  • MittiPrickBrud

Fjosok, du är en konstnär! Helt ljuvliga klänningar till vilken prinsessa som helst om du frågar mig!
    Angående boendet så skulle jag nog också ha valt huset! Min dröm är just att få plats med alla instrument, målargrejor och annat som jag vill ha framme hela tiden. En ateljé och en studio vill jag ha plats för! Antar att man måste iväg en bit från civilisationen då.. om man inte har megamycket pengar då!

Sonja, du har mail

• Sonja68

Fjosok, MittiPrickan, Cantan och alla andra: Vi har GOTT om plats här uppe i norr. Särskilt konstnärssjälar som ni, brukar trivas ypperligt här Här behöver man inte trängas och huspriserna har en trevlig nivå
    Ni är hjärtligt välkomna!!

• MittiPrickBrud

Tack Sonja... !
    Man vet ju aldrig vad som händer... Längtar ofta efter ett lite lugnare tempo, men samtidigt är det ngt visst med Stockholm som jag tror jag skulle sakna. Som sagt, det är många olika behov att ta hänsyn till och det där med det egna huset är en rätt stark drivkraft...

• Fjosok

Det finns bara ett pnuttefunttigt problem.

Vi är tre i familjen, jag är ensambarn och som ni vet, inte direkt giftbar. I vår lilla familj finns nu tre hus och en lägenhet, på tre personer. Jag kommer således att ärva rubbet så ska jag stå där med ett fd mindre lantbrud, ett mindre hus i inlandet med 2 sovrum OCH en sommarstuga modell sommartorpet vid havet PLUS ett extra hus en dag.

Lyxproblemen Agaton och Orvar jag vet, men ändå ...

• MittiPrickBrud

Fjosok.. ja..lyxproblem kan man tycka Jag skulle inte ha ngt emot det där torpet v id havet! Men allvarligt, om du känner att det är för mycket, ett problem.. Kan du inte sälja när den dagen kommer? Inte allt kanske, men det du har minst behov av?

p.s Varför är du inte giftbar? Har inte uppfattat det , sorry att jag missat ngt som ni kanske har pratat om innan jag kom tillbaka in i tråden...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången