• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Ja det har jag ju, men ändå! *surar över min dator*

Fjosok, hon heter ju som det står i annonsen!

Cantaton skrev 2010-01-23 22:40:09 följande:
    Du har väl hört förut? Om inte annat är det bara att gå in på min hemsida och lyssna - för det är dit den länkar. Adressen är förnamnefternamn.se/lyssna.html
  • Cantaton
    passionsblomman skrev 2010-01-23 23:03:45 följande:
    Ja det har jag ju, men ändå! *surar över min dator*Fjosok, hon heter ju som det står i annonsen!
  • Fjosok

Passionsblomman: Annonsen?

Cantaton: NJa, Det är en näbbklänning till en 8-åring och en golvlång balklänning till en 173 lång 16-åring (dom är syrror).

Modellen är densamma som jag har som avatar här på BT men vidareutvecklad. :)

• Cantaton

Aha.

Fjosok skrev 2010-01-23 23:11:58 följande:
    Passionsblomman: Annonsen?Cantaton: NJa, Det är en näbbklänning till en 8-åring och en golvlång balklänning till en 173 lång 16-åring (dom är syrror).Modellen är densamma som jag har som avatar här på BT men vidareutvecklad. :)
  • passionsblomman

Nu får du vaaaaakna Fjosok! Kolla bakåt bara någon sida så ser du allt annonsprat om Cantatons på Bt nyinlagda annons! Det är den vi alla nyfiket suttit oc letat efter.

Fjosok skrev 2010-01-23 23:11:58 följande:
    Passionsblomman: Annonsen?Cantaton: NJa, Det är en näbbklänning till en 8-åring och en golvlång balklänning till en 173 lång 16-åring (dom är syrror).Modellen är densamma som jag har som avatar här på BT men vidareutvecklad. :)
  • Fjosok

Jo, jag har läst och försökt hitta den nu jag med.

Men gått bet :)

• Cantaton

En liknande annons kommer i Stockholm city på måndag i deras bröllopsbilaga också

• Fjosok

På G nu Cantaton

Kör så det ryker. Själv så har jag tackat enj till ALLA frilansjobb i vår. Har en prästutbildning att göra klar ...men det känns lite tungt, skoj att spela

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången