• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Jag vill också se, antar att jag får kola när jag kommer hem för jobbdatorns webbläsare är antik, visar inga annonser

• Cantaton

Jag har fortfarande inte sett den i firefox, men så kollade jag i explorer och då fick jag fram helt andra annonser än i firefox - däribland min egen.

Heloise skrev 2010-01-23 13:07:47 följande:
    Jag vill också se, antar att jag får kola när jag kommer hem för jobbdatorns webbläsare är antik, visar inga annonser
  • Heloise

Jag altinerar mellan explorer och firefox( hemma) egentligen gillar jag inte firefox, men vi måste ha det när vi gör datalabbar i skolan, så nu börjar jag vänja mig vid den.
    Ska kolla när jag kommer hem!

• Cantaton

Jag tycker mycket bättre om firefox

Heloise skrev 2010-01-23 13:12:12 följande:
    Jag altinerar mellan explorer och firefox( hemma) egentligen gillar jag inte firefox, men vi måste ha det när vi gör datalabbar i skolan, så nu börjar jag vänja mig vid den.Ska kolla när jag kommer hem!
  • MittiPrickBrud

Canta, jag såg din annons på 3:e försöket! Mk bra! Fint och vackert, precis som du är...

Aleta, ja det där åket var också fantastiskt. Dock är jag fortfarande mest kär i Bolero-dansen! Kul med mr Bean

• Cantaton

Åh vilka fina ord. Såg att du skrev så fint efter att vi hade träffats också. Jag hade inte så mkt tid att skriva den dagen.

MittiPrickBrud skrev 2010-01-23 14:02:18 följande:
    Canta, jag såg din annons på 3:e försöket! Mk bra! Fint och vackert, precis som du är... Aleta, ja det där åket var också fantastiskt. Dock är jag fortfarande mest kär i Bolero-dansen! Kul med mr Bean
  • Cantaton

Idag ska jag förresten få se provtryck på bröllopsbroschyren. Ska bli spännande. Den är så fin på datorn, så jag hoppas den är ännu finare på papper på nåt sätt

• Villemoa

Ja det var det jag pratade om tidigare i veckan. Den andra tackade nej och jag fick det

Cantaton skrev 2010-01-23 12:30:09 följande:
    Ååååååh! Snabba ryck. Är det det där som du talade om tidigare i veckan? Tackade den andra nej och du fick det? Eller fick du nåt annat?
  • Cantaton

Ååååååååååååh! GRATTIS!!!!!

Villemoa skrev 2010-01-23 16:52:26 följande:
    Ja det var det jag pratade om tidigare i veckan. Den andra tackade nej och jag fick det
  • Villemoa

Men Canta, vad härligt för din pappa och hans sambo!! Och vad härligt att han gör framsteg!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången