• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Canta, vad kul!

sonja, du frågade om ngn mer ser på konståkningen ...
    Svaret är JA!!
    Jag älskar att titta på konståkning och ser så mk jag hinner och kan. Isdansen är vacker men jag gillar nog faktiskt herrarnas mest. Sååå glad över att Plushjenko ( hur 17 stavas det!!) har gjort comeback, och vilken härlig sådan dessutom! Han är ju helt underbar!
    Är även glad över den andra comebacken, som ledde till silver, den vackre Lambiel. Ohh.. jag är nog lite kär

Nu är det snart dags för nästa program så jag säger hejsvejs och kramar i massor till er alla!

Fjosok.. En kör är en alldeles fantastisk samvaro, OM det skulle likna en sekt så är det i så fall en mk Uppbygglig sådan. Ingen destruktiv och galen, om nu inte vi tanter lite till mans (kvinns) ( tants) kan anses vara galna hela bunten

• Cantaton

ÅÅåå varför har jag ingen inspiration till den där flyern!?!?? Hur svårt kan det vara..?

• Aleta

Vad kul med radioprogrammet Cantaton!

Jag har inte sett konståkningen, men jag brukar gilla det. Särskilt isdansen (som jag tyckte var uuuurtråkig när jag var liten, då var det bara damernas som gällde ).
    Ni som brukar följa konståkning, minns ni vad det där kanadensiska syskonparet hette som gjorde en så fantastisk isdans till panflöjtsmusik?
    Första gången de gjorde det var helt otroligt, men domarna fattade inte det. Till nästa tävling (VM? OS?) gjorde de om dansen lite och vann, men jag tycker att originalet var bäst. Vet ni vad jag talar om? Hon hade röd klänning och dansen handlade om sydamerikas historia.

• Heloise

Det verkar som att 2010 blir lika jäkla dåligt som 2009!
    Har precis fått veta att en väldigt nära vän till familjen har fått obotlig cancer, hon har inte långt kvar...

Så nu har jag gråtit mig matt och ringt bästa H och fått lite info om hur det paliativa (eller vad det heter) teamet fungerar.

Härnäst måste jag ringa mormor och morfar och hoppas att morfar svarar( för mormor är så senil) så jag kan få veta lite mer exakt vad som hänt.

Ibland suger verkligen livet!

• Aleta

Heloise, så jättetråkigt, skickar kramar.

Och Villemoa - Grattis!

• Fjosok

Cantaton: Grattis, PR är alltid bra

Till er andra, blir bara så less på att tvåsamhet, barn och kristen tro ska dumpas samman som en sann enhet. Att vi kristna som inte delar livet med någon, och inte kan eller ska detsamma, anses som mer eller mindre efterblivna....

Suck...

• Villemoa

Fjosok: jag tycker iaf att varje människa väljer det som är rätt för honom/henne oavsett socialt status eller religiös åskådning! Stå på dig bara!

• Sonja68

Villemoa, GRATTIS!!!!!!!!!

Fjosok: Säger som Villemoa, stå på dig du, det är DITT liv, du lever det på det sätt du kan och vill.
    Jag kan också bli trött på alla måsten och alla dessa mallar på hur idealfamiljen skall vara.

Heloise: Så trist med indianer, när du hade hoppats på att slippa dem. Men det är bara fortsätta å göka

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången