• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Tyvärr Cantaton, jag kan inte erbjuda dig någon inspiration för jag har ingen! Däremot är jag en jävel på hejjarramsor( så länge det är Liverpool ramsor).

Har precis( som jag gör alla torsdagkvällar efter antikrundan) spenderat tid i telefon med mamma och pappa, samtidigt som jag förtvivlat goolglar en det ena en det andra.
    Min föräldrar är övertygade om att det någonstans i deras hus gömmer sig en guldgruva, de hara bara inte hittat den! 'Men skam den som ger sig, dessutom är de otroligt misstänksamma och tror inte alls att jag talar sanning, verkligen är den tavlan bara värd 250kr? hur kan den vara det den är ju köpt där och där hos den och den konsthandlaren.

Kanske för att det är skit mamma! Men idag hade vi iaf lite framgång, 2 av tavlorna är iaf av en konstnär som folk har hört talas om( han har iaf en egen hemsida) och sen så var det nå rosenthaltallrikar som var lätta att hitta.

• Frulle

Joo visst kan man "fånga" en! Jag har verkligen FÅNGAT min man! Hur konstigt det än må låta så stämmer det ta mig sjutton!

Fjosok skrev 2010-01-21 20:42:04 följande:
    Nu har jag återigen blivit "klappad på huvudet" och tillsagd att "det löser sig" när jag fått frågan om hur det går med relationer och sagt att det inte går alls. Detta följdes av ett "en dag lyckas du med, men du får vänta".Lyckas med vad? Fånga en tjej? Som om det vore nått att "lyckas" med, blir så förvånad över vissas syner på relationer. Samt att en sådan som jag skulle kunna lyckas. Dom vet hur kört de tär, men det är ju inte snällare att säga så ...Behöver jag säga att personen i fråga gifte sig för 3 månader sedan
  • Heloise

Í ditt frullenät
    Hur mår boobsen?

Frulle skrev 2010-01-21 22:07:58 följande:
    Joo visst kan man "fånga" en! Jag har verkligen FÅNGAT min man! Hur konstigt det än må låta så stämmer det ta mig sjutton!
  • Heloise

Mmm jag med jag har bara ett par saker av värde, mina ringar och en katt( hon var iaf rätt dyr,de andra två är mest söta) och så Panzer förstås, jag ser honom som en livstidsinvestering!

Cantaton skrev 2010-01-21 22:04:01 följande:
    Jag vet med säkerhet att jag inte har något av sådan värde!
  • Frulle

Japp!

Jodå. Boobsen mår bra.. Känns konstigt....

Heloise skrev 2010-01-21 22:12:49 följande:
    Í ditt frullenät Hur mår boobsen?
  • Heloise

Måste vara härligt att ha nått man "drömt" om! Ungefär som jag skulle tycka att det var kul att ha en midja hahahahaha

Frulle skrev 2010-01-21 22:17:07 följande:
    Japp! Jodå. Boobsen mår bra.. Känns konstigt....
  • Frulle

hahahaha....

Jo men visst är det så!!
    Alltså jag har ju svårt för objektisering! (haha finns det ett sådant ord?!) Men igår när vi hade mäklarbesök så råkade jag för FÖRSTA gången i mitt liv ut för att någon spanat in mina lökar!! Helt ärligt så kändes det sååååå roligt!!

Heloise skrev 2010-01-21 22:19:02 följande:
    Måste vara härligt att ha nått man "drömt" om! Ungefär som jag skulle tycka att det var kul att ha en midja hahahahaha
  • Diz

Jag har varit förstasopran så länge jag kan minnas. Men sen jag fick pojkarna har min röst ändrats. Jag har fortfarande kvar det mesta av höjden, men jag älskar att sjunga alt också... Mezzo sopran kanske?

Jag är med på alla bandplaner! Jag är lättlärd och har spelat lite piano och gitarr tidigare. Gitarr är döden för naglarna dock.. Iofs spelade jag tvärflöjt när jag var yngre, men det är svårt att sjunga och spela tvärflöjt...

Vi kanske borde starta en kör helt enkelt... Singstar på tantträffarna verkar då spikat iaf

• Heloise

Jag kan inte ta en ton! Men jag är som sagt var bra på att coacha

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången