• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Villemoa

Heloise: receptet till hallonpannacotta och saltlakritssås vill jag ha omedelbums!! Här har du en lakritsälskare så det står härliga till! Ju saltare desto bättre!

• Heloise

Indinanerna hittade rätt den här gången med
    Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Troja och dricka varm choklad. Usch vad jag tycker synd om mig själv just idag, indianvärken är värre än vanligt och jag har fortfarande ont i ryggen( fast jag vet att jag har det bra, så vill jag vara liten och gnällig idag, sry)

Kram kram

• TinkerBelle

Hej hej tanter,

*vinkar i förbi farten*
    Är ute på uppdrag och har knappt tid att äta.

Ska försöka läsa ikapp idag åtminstonde.
    Kram på er!

• TinkerBelle

Låter som min dotter!
    Svänga vad är det?
    Möjligtvis när hon åker svarta pisten men inte annars...

Sonja68 skrev 2010-01-22 09:00:31 följande:
    Godmorgon!Jag lånade bort Lillan igår (tyckte inte att hon skulle behöva vara ute i kylan två timmar med sin snoriga näsa och hosta), och var med T på slalomträning.Jag får verkligen SLITA ungen hem från backen!Men inte svänger hon värst mycket, det är mest bredbent, rakt och fulla spjäll som gäller !Och hon som åkte så fint och tekniskt förra säsongen...VAR är Tinker och MV85?!?!Hoho
  • Villemoa

Sabla #%% indianer!!! Många kramar till dig Heloise!!

Heloise skrev 2010-01-22 12:51:18 följande:
    Indinanerna hittade rätt den här gången med Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Troja och dricka varm choklad. Usch vad jag tycker synd om mig själv just idag, indianvärken är värre än vanligt och jag har fortfarande ont i ryggen( fast jag vet att jag har det bra, så vill jag vara liten och gnällig idag, sry)Kram kram
  • Heloise

Tack hjärtat, ska beställa idiotsäkra ÄLtest idag!
    Hallonpannacottan kan jag ge dig receptet på men lakritssåsen tänkte jag faktiskt fuska med och köra o'bys på tub.
    Annars har jag ett recept på "hemgjord" sådan om du hellre vill ha det.

Villemoa skrev 2010-01-22 13:07:02 följande:
    Sabla #%&#% indianer!!! Många kramar till dig Heloise!!
  • Villemoa

Hit med receptet på pannacottan, o´boys på tub funkar ju bra så det andra receptet behövs inte.

Beställer du idag innan kl.16 så har du det på måndag!

Heloise skrev 2010-01-22 13:15:46 följande:
    Tack hjärtat, ska beställa idiotsäkra ÄLtest idag!Hallonpannacottan kan jag ge dig receptet på men lakritssåsen tänkte jag faktiskt fuska med och köra o'bys på tub.Annars har jag ett recept på "hemgjord" sådan om du hellre vill ha det.
  • Heloise

www.alltommat.se/recept/hallonpannacotta-med-vaniljhallongel-och-biscotti-1014

Det är det där receptet jag tänkte anv mig av, minus gelen och biscottin, jag lägger såsen ovanpå istf gelen.
    De serverar en sådan på en resturang här i stan, jättegod!
    Ska beställa på studs!

Villemoa skrev 2010-01-22 13:59:34 följande:
    Hit med receptet på pannacottan, o´boys på tub funkar ju bra så det andra receptet behövs inte. Beställer du idag innan kl.16 så har du det på måndag!
  • Villemoa

Mums, det ser ju jättegott ut! Kanske provar redan i helgen

Heloise skrev 2010-01-22 14:04:15 följande:
    www.alltommat.se/recept/hallonpannacotta-med-...Det är det där receptet jag tänkte anv mig av, minus gelen och biscottin, jag lägger såsen ovanpå istf gelen. De serverar en sådan på en resturang här i stan, jättegod!Ska beställa på studs!
  • Cantaton

Oj, helt plötsligt blev jag uppringd av en radiokanal som frågade om de fick intervjua mig för att jag sjöng på Taizémässor. Eh, jaha? Varför inte. Så ni som råkar bo i Täby, Vallentuna, Österåker eller Waxholm kan höra mig prata om Taizé på tisdag någon gång mellan 10 och 12 på frekvens 98,3, Radio Nord i ett program som heter På G.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången