Happy: Hoppas Ni får en underbar London-trip! Har fortfarande inte bokat hotell för vår resa om tre veckor men det ordnar sig nog, hittade ett par riktigt bra erbjudanden. Förstod att Ni skall på Nobu? Den "gamla" i Metropolitan gissar jag eftersom ni bor där. Härligt! Jag gillar den mycket bättre än den nyare syster-nobu på Birkshire Sq, det är så otroligt konstig akustik i den nyare restaurangen, om man är ett större sällskap är det stört omöjligt att höra vad andra säger. Fast det är klart, är man två personer spelar det ju inte någon roll, då brukar det lösa sig ändå. Ååh, Yellowtail ceviche, snowcrab, mmmm.....hoppas ni får en riktigt härlig middag!
Igår träffade jag en väninna och åt middag, det var trevligt även om maten på den Indiska restaurangen vi gick till var sådär...men vi hade trevligt och fick skratta mycket åt det minst sagt dråpliga servicen, den stackars indiska tjejen som serverade oss var såååå långsam och förvirrad, sedan visade det sig att det var hennes första dag på restaurangen, kändes dock lite som hon inte borde ätit sömnpiller innan hon gick till första jobbdagen!
Helgen känns väldigt oglammig, till skillnad från förra helgen bland pälsar och poloponnies i St Moritz! I eftermiddag skall jag gå till gymet efter att jag jobbat färdigt, kanske gå till favvo-slaktaren och köpa lite gott kött till middag. Imorgon skall vi på min mans kusins 50-årsfest i en tysk ölkällare i en liten mega-tysk liten stad, ja, Ni hör ju själva......men det blir säkert trevligt. Dessutom flyger jag till Sverige på söndag morgon så jag tror inte vi kommer stanna så länge på festen! Har precis konstaterat att det blir en superlång söndag då jag först erbjudit mannen att åka med mig till flygplatsen då han reser med ett tidigare flyg till en mässa, sedan åker jag via Berlin för jag betällde sent och German Wings var billigast, eeeh......totala restiden från morgon till sen eftermiddag nästan 11 timmar! Hoppsan! Så går det när man skall vara smart och boka billiga flyg, dessutom var det faktiskt inte jätte-jättebilligt heller!
Förhoppningsis: Hur var F12 igår??