Hej igen!
Än en gång, tack för alla söta gratulationer och utrop av typen "superwoman" - man får aldrig nog ju :) Tror stenhårt på kombinationen tur och att försöka, åtminstone försöka, njuta av livet. Vilket ni ju alla är värsta experterna på.
Izunia: Jag är för att ses, fru Fräken ska ju resa bort nästa och näst-nästa helg, men kanske helgen därpå..? I så fall kan vi supergärna träffas här, av logistiska skäl, plus att vi har hembakt i frysen så att den bågnar.
Har överlevt min första tvåbarnschockmorgon ensam, gick finemang trots att mannen försov oss båda och jag har fått agera kossa / kylskåp hela natten. Buhu, nu måste jag åter sova med BH i ett års tid för jag läcker som en trasig kran.
Trippade ut i solen i min NYA VINTERJACKA SOM JAG KAN FÅ IGEN I MAGEN.
Känner mig glad och vid gott mod men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag var dödligt trött efter en natt där den lille vaknade varannan - var tredje timme och skulle äta, vi är ju betydligt mindre strikta den här gången, inga supernannyscheman, inget eget rum och än så länge ingen lindning... och han får sova på min mage också ibland, när jag har lust. Allt sånt som var strikt förbjudet enligt min skotska amningskonsult, så fick vi ju också ett monster som sov hela nätter efter 3,5 månad.
Den här gången spelar allt så mycket mindre roll, plus att jag njuter av att ha en liten bebis som behöver mig. Det är ju sista gången och i högsta grad ändligt.
När vi känner att vi behöver styra upp sömnen och vända dygnet rätt (det lär inträffa rätt snart faktiskt...) så är det ju bara att bestämma sig, inbillar jag mig i alla fall.
Nu ska jag nätshoppa, inte smycken, inte klockor, inte juicy couture, utan PLASTAD FROTTÉ.
Det ni!
Bifogar länk till klockan som jag köpte förra veckan när livet och prioriteringarna var lite annorlunda.
Sen blir det BB-besök och läskig spruta i lilla handen.
www.watchshopuk.com/michael-kors-watch-mk2166-p99931764.html
Kram, G