Later som ni har haft harliga, om an nagot anstrangande helger. Det dar med bildspel ar alltid lite jobbigt tycker jag Lapinette, man kan ju finlira hur lange som helst. Later dock som du gjort ett utomordentligt jobb redan.
Blir lite inspirerad och kanske borde anvanda nasta vecka till att antligen fixa vara brollopsalbum....
Gemma: still going strong ser jag. Imponerande: och respekt till Monstret om hon slar Izunia i att spa datum
Izunia: Det ar heparinsprutor dvs blodfortunnande som jag skulle ha fatt, da jag har nagon for av genetiskt "blodfel" som gor att blodet tenderar att latt koagulera. Det ar egentligen inte farligt i vanliga fall (jag visste inte ens om det) men leder till okad risk for blodproppar nar man ar gravid; i synnerhet i placentan. Och det ar darfor de sma liven utvecklas normalt, mar bra osv tills det plotsligt blir en propp. Asprin hjalper till viss del, men inte tillrackligt mkt, darfor kombinerar man dessa bada som standard vanligtvis, men min lakare valde att vara lite mera konservativ utan egentlig anledning som vi forstar det. Facit: ny lakare.
Emotionellt sett var jag en liten berg-och-dal-bana i gar som tyvarr hamnade i en rejal dal nar vi fick bekraftat att min kompis chef dott pa Haiti. Forutom att den mannen (Luiz da Costa) var en riktig legend inom FN och sa himla sympatisk och cool sa erbjod han mig ett toppjobb pa Haiti 2007 som jag tackade nej till da jag just traffat min man, vilket han tog pa ett jattebra satt. Kanns liksom annu narmare nu. Vad vi daremot forsoker att inte tanka pa ar att min kompis jobbade som hans hogra hand och var med pa samma mote nar jordbavningen intraffade...Vi hoppas naturligtvis fortfarande pa mirakel men erfarenheten av tidigare katastrofarbete sager ju att de forsta 72h ar de viktigaste...
Sa har fokuserar vi stenhart pa att hitta positiva saker att tanka pa och vi hade sa garna gatt och sett "Up in the air" i gar, men den har inte kommit ut har i Tyskland annu. Grr...antar att de maste dubba allt forst. Egentligen ar det helt sanslost att det bara finns 2 av ca 20 biografer i stan som visar orginalfilmerna...
Ska snart i vag pa klassisk musik brunch med mannen.
Kram pa er!