• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Allt väl med dig? Det var ett tag sen! Eller?
    E ligger med fingret i munnen och säger dadadawawada

• Fru Bygg

Allt är bara bra med mig och Ella. Just nu sover hon, men hon fick precis lite majs och potatis, mums. Favoriten är dock morot, härligt med oranga fläckar på alla kläder..

Det låter som att lilla E har blivit så mkt större. Kan vända sig åt båda hållen... Ella fastnar i ett mellanläge och blir riktigt arg, men det kommer nog snart.

Allt bra med er också?

• Daa

Bra spammat, tjejer. Men nog får vi lägga på ett rejält kol om vi ska nå 5000 inlägg idag.

• passionsblomman

Lanovia, oh jag minns....fastvuxen i soffan var jag ett bra tag. Ätaätaätaätaäta. Sambon fick springa och byta efter braket i blöjan som kom efter nästan varje gång, åsså fick man försöka bre en macka att trycka i sig.

Klart du inte var beredd på känslosvallet. Det ingår i konceptet att man liksom sällan är det!
    Usch, man får skratta åt det, så man överlever.

om Hvidis hört har jag med:tillväxtperiod och ökat matbehov, ätaätaäta så du stimuleras att producera "MERA mat morsan, jag ska växa, mera mat, bring it on!"

• Daa

Jag hann iväg till aerobicsen, men hade inte alls samma energi och vilja som Hellner: jag stumnade efter tjugo minuter och orkade bara smådutta med armar och ben. Det gick över efter en stund så jag orkade avsluta med lite heder i behåll.
    Men det blev som jag befarade: sport-bh:n orkade inte alls göra sitt jobb, så hoppandet blev inte lika trevligt som det brukar vara.

• Hvidbrud

Allt bra fru bygg! Övertrött bebis som vägrar sova middag. Får bli en runda med vagnen!

• Daa

Jamen, jag är ju hungrig ju...

Hvidbrud skrev 2010-02-16 11:36:34 följande:
    Jepp kom igen daa!
  • Daa

Zumba igen, Hvidis, är det bra konditionsträning också? Är faktiskt lite sugen på att testa.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...