• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Idag är sista dan för denna tråd. Någon som fixar en ny sedan? Men inte än för vi måste ju fylla denna med 250 inlägg till.

• lanovia 08

Blommis och Hvidis jag vet att det är sådana känslor som kommer men var ändå inte riktigt beredd. Igår kväll var jag beredd på vad som komma skulle så då gick det mycket bättre. Jag skämtar inte när jag säger att hon åt i nästan 6h. Släppte bröstet för att skita, titta runt lite eller skrika lite men sedan var det dags igen. Men som sagt igår var jag mer förberedd och inser att det kanske är så kvällarna kommer se ut närmasta tiden tills hon fått lite mer jämn rytm i ätandet.

Känns ialla fall mycket bättre idag. Idag jobbar förövrigt mannen sin första dag. Så nu är det dags för mig och lillan att klara oss själva. Mina föräldrar kommer hit idag pappa skall försöka göra klart lite renoveringsgrejer som släpar efter och mamma skall väl gosa med barnbarn.

• lanovia 08

Underbart att höra att du trivs så bra med det!!!

Hvidbrud skrev 2010-02-15 19:17:18 följande:
    Blommis: skulle vara mysigt att vara mamma ledig till ett halvt fotbollslag, men jag tror inte kroppen skulle palla... Eller psyket. Två är nog lagom. Maken vill gärna ha 4, men så får vi nog adoptera ett par. Nä. Vi tar det som det kommer.... tycker iallafall om att bara mamma, det har givit mig en ro jag saknat tidigare.
  • Hvidbrud

Lanovia: jag hR hört att de har en växtsputt mär de äter så mycket, det är bara att hålla ut och kanske tillochmed njuta av den extra närheten. Om några år får man ju inte ens hålla dem i handen!
    mitt lilla monster vill i te släppa tutten på hela natten... Då sover man inte så bra...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...