• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Ja, de är hemma hela veckan

Hej förresten!

Hvidbrud skrev 2010-02-15 12:48:13 följande:
    Kollarna.... Killarna menar jag ju!
  • Ninnnis

Chefen tyckte jag skulle gå lite tidigare idag, men först ska jag äta hennes fastelavnsbollar

• Ninnnis

Dessutom skulle jag enligt planen komma en timme senare imorgon, skönt!

Att jag sedan har slumrat en halvtimme på spikmattan gör att jag känner mig som världens mest oproduktiva människa...

• lanovia 08

Kommer in och hjälper till lite, 294 inlägg kvar... hmmm tvivlet blir starkare o starkare men än är inte hoppet kört.

• lanovia 08

Ninnis låter som ni har haft en toppenhelg. Är det i Oslo ni har varit eller?

• lanovia 08

Hvidis vad duktig lilla E är som mumsar i sig en hel avokado.

Ingis vad bra att det gick bra när maken väl tog hand om lilltjejen.

• lanovia 08

Idag tog maken lillan och hunden med sig på promenad för att jag skulle få vara själv och sova lite. Sååå skönt.
    Idag är jag verkligen inte på topp. Är bara trött och grinig. Tur att jag har en man som stöttar bra. Fattar inte vad som hänt med mig, men tror att jag just nu känner vad de flesta vid något tillfälle känner att det bara ammas o ammas. Jag vill verkligen inte klaga, men igår kväll när matvraket ätit HELA kvällen då rann tårarna på mig. Jag bara inte orkade mera. Idag är det bättre men fortfarande trött. SEdan ammar jag verkligen inte hela tiden så vet inte varför jag känner så. Men ibland så..

Idag har de varit här från BVC och vägt henne. Nu är hon förbi sin födelsevikt lillstumpan.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...