• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Blommis: skulle vara mysigt att vara mamma ledig till ett halvt fotbollslag, men jag tror inte kroppen skulle palla... Eller psyket. Två är nog lagom. Maken vill gärna ha 4, men så får vi nog adoptera ett par. Nä. Vi tar det som det kommer.... tycker iallafall om att bara mamma, det har givit mig en ro jag saknat tidigare.

• Daa

Nej. Uppvärmning! *gör en hyperkäck tummen-upp och hoppas att jag ser ut som om jag menar det*

passionsblomman skrev 2010-02-15 19:10:15 följande:
    Så att du kan kuta upp och ner en extra gång och anse dig ha tränat menar du?
  • Daa

Hmm... det var ju det där med självdisciplinen... fast om det är roligt nog så kanske det blir bra ändå.

Hvidbrud skrev 2010-02-15 19:11:00 följande:
    Tror det skulle passa dig perfekt! Bara man har självdiciplin... Ger mycket träning i magmusklerna, alla grupper, tonar armarna och lyfter baken och humöret.
  • Daa

OS-guld, OS-guld, OS-guld... *sjunger*

Men var hon verkligen tvungen att stajla och låtsas vara nära att ramla i sista backen?
    *pustar ut*

• passionsblomman

:-d :-d ropen skalla : charlotte kalla!!!

:-d :-d vilket jäkla drag: anna haag!!!

sverige shalla_lalla_laaaaaaaaaa!!!!!!

*skriker så det hörs till vancouver*

• passionsblomman

Hvidis, jag tror på din make och det halva fotbollslaget iallafall jag. Hihi!

Ni kan ske får två, vill ha en sladdis och då blir det tvillingar, poff! 4 kids!

Fråga Bruttan, det går så bra sååå att ha 4 barn.

• Sonja68

Ja säger då bara det; Tärendö, Norrbotten och Charlott Kalla! WOW, vilken rysare. Hon höll ju fan på och ramla i sista backen

• lanovia 08

Hurra! Hejja Kalla!!! På mig rinner tårarna varje gång jag ser hennes glädje på TV.

Hehe Sonja hörde du inte vad Kalla sa hon hade stenkoll i sista backen och var inte nära att ramla. (fritt för den som vill att tro på)

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...