• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Hittade förresten fotavtryxk från nått litet fyrbent på vår balkong på 5e våningen... Hur i hela friden?

• Daa

Jaha, nu kommer en arbetskamrat och vill jaga iväg mig till lunchrummet. Som vanligt.

• Daa

Så det finns olika varianter?

Hvidbrud skrev 2010-02-16 11:40:46 följande:
    Cardiopasset som jag körde igår var inte illa!
  • passionsblomman

En råtta?

Hvidbrud skrev 2010-02-16 11:39:41 följande:
    Hittade förresten fotavtryxk från nått litet fyrbent på vår balkong på 5e våningen... Hur i hela friden?
  • Daa

En liten katt som ramlat från 6e våningen?

Hvidbrud skrev 2010-02-16 11:39:41 följande:
  • Daa

Snart dags att ta itu med del två av arbetsdagen. Känner mig bara så jättetrött... *gäspar stort och ser ynklig ut*

Är det aldrig fredag? *blinkar oerhört långsamt*

• Sonja68

Hej! Har precis kommit tilljobbet. T är hostig o liiite feber idag också, så jag tog förmiddagspasset med henne och maken tar eftermiddagen.
    Jag gick och sova 21 igår kväll och tog sovmorgon imorse. Sååå sköööönt. Sömn var precis vad jag behövde, för att orka stå emot den negativa stress och energi vampyren på jobbet attackerar mig med.
    OCH kollegorna mötte mig med en hembakt semla
    Arbetsdan kan knappast börja bättre!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...