• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Internet på en våning och tv:n på den andra. *släntrar iväg*

• Daa

Har funderat på om det kan vara något för mig. Jag gillar ju aerobics och liknande (dvs röra mig svettig till musik ), men är för lat för att ta mig från byn för att träna.

Hvidbrud skrev 2010-02-15 19:01:28 följande:
    Daa: zumba är faktiskt riktigt roligt! Har dansat samba i flera år, när jag inte har en samba orkester att dansa till får tvn duga! Hade glömt hur underbart det käns i kroppen eder man har dansat sig dyngsur utan att märka det. Behöver jag säga att jag är lagom mör i höfterna?
  • Daa

Nej. *laddar för träning som kanske blir av*

Hvidbrud skrev 2010-02-15 19:02:55 följande:
    Härligt! Med en god kopp the kanske?
  • passionsblomman

Just precis.

...för jag har ju två våningar numera...och det gills som OS-motion att trava upp och ner mellan dem.

Daa skrev 2010-02-15 19:01:37 följande:
    Internet på en våning och tv:n på den andra. *släntrar iväg*
  • Daa

Jaså, men då är det väl bäst att jag loggar in igen.

passionsblomman skrev 2010-02-15 19:04:24 följande:
    Just precis. ...för jag har ju två våningar numera...och det gills som OS-motion att trava upp och ner mellan dem.
  • passionsblomman

Så att du kan kuta upp och ner en extra gång och anse dig ha tränat menar du?

Daa skrev 2010-02-15 19:06:04 följande:
    Jaså, men då är det väl bäst att jag loggar in igen.
  • Hvidbrud

Tror det skulle passa dig perfekt! Bara man har självdiciplin...
    Ger mycket träning i magmusklerna, alla grupper, tonar armarna och lyfter baken och humöret.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...