• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Lanovia: KRAM på dig. Hoppas att du får känna dig bättre snart.

• Daa
    Hvidbrud skrev 2010-02-15 12:44:36 följande:
    Daa du är för gullig! Du är en liten glädjespridare minsann!Igår fick E avokadopure... Oj vad set bar populärt! Hon vrålade om hon inte hade något iunnen i en sekund. Hon åt minst en hel! Morotspuren i morse var inte alls lika spännande, hon liknade mest en Viking vid namn harlad gulskägg! Nu ligger bi sked i sängen och sover. Jag e vaken men hon ligger och snusar så sött. Blä för spruta Ingis. E fick mer feber och blev slöare längre än med den första( kräktes upp all flytande Alvedon i sängen... Jätte mysigt,... Tur vi hade pluggar hemma också)hur stor har hon blivit nu? Berätta berätta!
    *hjärtar lilla E med morotspuré i hela ansiktet*
  • Daa

*hakar på*

Ninnnis skrev 2010-02-15 12:43:14 följande:
    Nä, ibland dyker de bara upp mitt framför näsan på en...*kravlar upp och drar med mig dig*
    Du får hemskt gärna vissla om du vill, gull-Ninnis , men det är inte så stor idé den här gången. Måhända min kropp låtsas att den är gravid, men det är den inte. Ägget har inte fått träffa några simmare den här gången. Det känns bra.
  • Daa

EA: visst har ni något på gång imorgon? Stort LYCKA TILL i så fall. *kramar*

• Daa

Ojoj. Beslutsångest.
    Skidor 19.00. Aerobics, som kroppen _verkligen_ behöver, 20.00
    Fast det mesta kanske är klart 20.00? De där åkarna är ju något snabbare än undertecknad. "Dubbelt så snabba" är en våldsam underdrift.

• Daa

Om jag sitter ombytt och med allt utom skorna på och struntar i om jag är några minuter sen till aerobicsen...

• Daa

Igen. Varför tajmar jag så dåligt att alla plupparna utom min är grå?

• passionsblomman

Lanovia, inget konstigt. Det är inte en rosenröd skimrande liten tillvaro att bli mamma. Det är en världsomvälvande. Låt dig ha alla känslorna, det finns ett helt spektrum.

Som tur är finns det många, många som är mysiga, överväldigande, kärleksfulla och förtrollande mitt i alla utmattande, förvirrade, oroliga, osäkra och ibland helt GALNA stunder.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...