• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Men inte blev jag ett dugg mättare så nu får jag nog gå och äta.
    Godnatt igen.
  • Daa

Kikar in för att önska er en glad alla hjärtans dag.

Tack för att ni finns, vänner.

• Jenny står brud 090801

Glad alla hjärtans dag!! Idag blir det mysdag här, mannen har dessutom namnsdag så blir det oxå att fira!

• Fjällbruttan

Hoppas alla underbara här har en bra alla hjärtans dag
    Kramar till er alla!

Ska läsa ikapp så småningom!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:29:52 följande:
    Apropå OS och kalas så fyller min son 9 år på onsdag. Vi planerar kalas först den 27, för allt blev så konstigt med hjärnskakningen och allt.Jag har föreslagit -och fått napp på-att vi ska bjuda hem hans 4 kompisar som han hittills leker med OCH deras familjer utifrån hur många av dem ssom har lust att komma med syskon och allt.Detta för att lära känna familjerna lite bättre.Min plan är att vi ska ordna Lilla OS härute i trädgården och ute på lägdan. (gärdet då, ifall ni inte fattar norrlandsord)Om ni vill får ni gärna hjälpa mig spåna på enkla tävlingar man kan utmana varanra i. Min tanke är att vi delar upp oss allihop i tre eller fyra lag.Saker som jämfota längdhopp i snön och liknande är det jag tänker mig. det ska inte krävas för mycket pyssel innan. Kasta bollar i en hink kanske...

Nu spårar jag ur
    lite synd är det att det är vinter....
    Gjorde samma sak för våra två stora töser en dag när de var uttråkade i somras..

Först fick de äta 10 mariekex och sen skulle de vissla... mellantösen sa "tut" för hon klarade inte att vissla, jag skrattad eså jag grät!

Sen fick de plocka äpplen med munnen ur en hink som var fylld med vatten... och så direkt på stationen med kolaplockning i mjöl i en stor bytta.. som de såg ut

Spotta råtta kan man göra så här års!
    Köp sega råttor, kolla vem som kan spotta den längst, skitkul!

vem får in flest marschmallows i munnen och kan säga funny bunny??

Nä.. nu ska jag läsa vidare

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...