• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Nu skall jag återgå till min symaskin...

• Jenny står brud 090801

Tagit oss några inlägg nämre iaf...

• Jenny står brud 090801

Nu blir man ju sugen på fika oxå... inte bra

Hvidbrud skrev 2010-02-12 22:44:25 följande:
    Tetid med himmabakade blåbärsmuffin, i lillmuffins ära. Måste nog kopla på sittdelen på vagnen, idag fick min Lill flicka nästan tuppjuck i vagnen för att hon inte fick komma upp... 6 mån nästa vecka....
  • passionsblomman

Tack Jenny för tipsen! Just någon form av sådant som rugby eller annat som blir pulsa-i -snön-roligt är det jag tänker på. Pulka går bort då det är helt platt här.
    OS-elden måste vi ju såklart fixa. Vi ska ju dessutom grilla korv ju.

• passionsblomman

Himmel, är lilla E redan ett halvår! Helt galet vad tiden snurrar iväg!

Jag tycker du och din make ska satsa på ett halvt fotbollslag Hvidis, det verkar harmoiskt runt dig som mamma och du verkar ha lika kul själv som bebben när ni leker!

• Ninnnis

Kikar in för att önska alla en trevlig lördag!

Här har det kommit ännu mera snö, så vi och vovven har långpromenerat och lekt i snön Nu ska vi köra norrut för kvällens 60-års fest och hotellmys. Kram till alla!

Blommis förresten, jag satt och noterade alla OS-grenar som jag absolut inte vill missa i min kalender häromdagen. Det passar dåligt med mina sovvanor, så jag befarar sömnbrist de kommande två veckorna...

• Daa

Öh... Whatever.

Ninnnis skrev 2010-02-13 12:36:07 följande:
    4637
    Ha det så bra på kalaset och hotellmyset!
  • passionsblomman

Jädrar i min låda vad det har snöat! Huuuuur mycket som helst att skotta IGEN!
    Fast det är bra, då blir det ingen snöbrist på vårt Lilla OS.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...