• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Nu är det helg, helt underbart. Och vad ni skrivit idag flickor. Fortsätter det i det här tempot borde vi fixa 5000...

• Jenny står brud 090801

Härligt Ingis att ni är på plats i huset och börjar få lite ordning. Så mysigt. Blir det fredagsmys för första gången i huset ikväll då?

• Jenny står brud 090801

Ninnis: Skönt att ha dina killar hemma igen. Ha en riktigt mysig helg!!

• Jenny står brud 090801

Klart att jag skall önska alla andra en trevlig helg oxå!!

• Jenny står brud 090801

Daa: Roligt att du börjar fundera på att sy kläder. Ett litet tips när det gäller symaskin är att köpa en begagnad. Huskvarna är ett riktigt bra märke, tycker jag. Köper man en som har ganska många år på nacken är troligtvis inte delarna av metall. Mamma har haft sin i nästan 30 år och den är fortfarande bra. Jag har själv en huskystar 215 och tror inte de kostar mer än 3-4000. Den har jag kunnat använda till allt jag sytt (och det börjar bli ganska mycket) Nu köpte ju jag mig en overlocker för ett tag sedan men jag använder ändå min vanliga ganska mycket fortfarande...

• lanovia 08
    Daa ni är ju inte kloka någonstans på ditt jobb.
    Vad är det för kriterie för att bli anställd där? Alla måste sakna minst en skruv var eller??
  • lanovia 08

Ingis så underbart att ha dig tillbaka, dig o dina galenheter. Har saknat det!
    Vad gjorde vi utan dig och soffan??

• lanovia 08

Nej nu är fredagsmaten klar på bordet så nu får jag gå.
    Har tatt oss 3 inlägg närmare 5000 ialla fall.

• lanovia 08

Ingis förresten ljuvligt att höra att du trivs så bra i huset.

Ninnis ha en underbar helg!

• lanovia 08

Jenny hur går det med allt arbete? Hinner du med?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...