• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Lanovia: Härligt att höra att lillan sover gott om nätterna o är så snäll o rar! O ja...det där med att fixa mat till sig själv osså.... Får man inte glömma!
    Det är jätteljuvligt med huset...för första gången i mitt liv så har jag en speciell känsla på natten när jag vaknar....attans...så många timmar tills det är dags att gå upp!
    Så mkt att fixa o dona med....men det är så härligt! Det är ju till OSS o vi ska inte flytta på ett jäkla bra tag säger jag bara....

• ingenjörsbruden

Ninnis: klart du var värd den där koftan....o kul att göra rea-kap! O klart du hinner hit inom kontorstid! Jag menar..svarta faran går väl snart som ett skott i natten igen?!
    Broms-fix "brukar" inte vara så dyrt...om det är bromsbelägg...om skivorna ska bytas så går det nog på runt 1500 för materialet bara...men det brukar inte vara så svårt att byta o ta så lång tid...men ja....det beror ju på konstruktionen. *håller tummen för en riktigt billig reperation*

• Ninnnis

Jag ska faktiskt smita från jobbet en timme tidigare idag, alltså klockan 14. Det kan jag unna mig eftersom jag jobbade över häromdagen. Makens syster med sambo och dotter är visst hemma hos oss och fikar, så det kunde vara trevligt att hinna träffa dem en sväng innan vi ska hämta min bil. Sen blir det långpromenad av vovven (troligtvis ensam eftersom maken tänkte städa under tiden) följt av fredagsmyyyys ♥

• ingenjörsbruden

Glömde ju berätta...jag har en liten loppa som kan snurra runt!

Förra fredagen så gjorde hon sin första snurr!
    Men det är svårt....fastnar med armen under sig ibland o blir då topp tunnor tossig!

Förresten...rackel....jag hade sagt "pisse-putte-bleck"!

• Ninnnis

Vad härligt att det känns så bra i huset, Ingis! Det är du verkligen värd. Jodå, svarta faran går som ett spjut, och när jag nu får bromsarna lagade så kan man ju trycka på lite extra

• ingenjörsbruden

Nä nu ska jag gå o köpa en alla-hjärtans-dag-present t maken....fastän jag misstänker att han kommer att glömma bort det helt...*suck*
    Ska köpa en ask med fin choklad i vår choklateria tänkte jag!

MAAAAASSA till er alla!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...