• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-02-12 08:48:25 följande:
    4488 var lite coolt
  • lanovia 08

Jag försöker idag lära mig av mina misstag. De andra dagarna har jag läst här någon gång mitt på dagen men inte orkat kommentera utan tänkt göra det senare. Bara det att när senare kommer är det någon som är vaken och vill ha mat. Så nu försöker jag hinna skriva lite här innan det är dags för frukostamning. Men det börjar låta inifrån sängen så vi får se...

• lanovia 08

Ninnis ljuvligt att få hem killarna. Njut nu denna vecka!!! Och särskilt i helgen! Låter som att ni kommer få det helmysigt.

Sonja skönt med lite kör och sjunga av sig. Söta små tjejer!!!

Jag längtar tills jag får spela igen. Är så sugen nu.

• lanovia 08

Ninnis har du redan börjat jobba?

• lanovia 08

Hunden är väldigt snäll och lugn när det gäller Ellen. Hon kom hem en dag efter oss då gick hon bara in och hälsade på oss men struntade mer eller mindre i knytet i husses famn. Sedan har hon succecivt ökat intresset. Hon kommer och knör sig ner vid fötterna när det ammas och nosar lite på henne mellan varven. igår avancerade hon till att försöka pussa henne iansiktet.

• lanovia 08

Lilltjejen är så duktig nu, sover hela nätterna. Jag ammar henne när vi lägger oss sedan sover hon vid mitt bröst(släpper det tackolov när hon är klar). Också vaknar vi några timmar senare, byter blöja och lägger till nästa bröst och sover vidare. Det hade vi aldrig vågat drömma om för några nätter sedan.
    Miniform har vi inte behövt ge henne. Hon lugnade sig i förrgår. Visst gråter hon lite men det måste hon ju få göra. Men det är inte det där flera timmars magknip gråtet. Så vi väntar med att testa det.
    Var på BVC och prata med dem igår däremot och nu har hon gått förbi sin födelsevikt. Vilket är tecken på att hon får tillräckligt med mat från mig. *pjuh*

• Fru Bygg

Skönt att höra att det går bättre nu Lanovia. Härligt med hela nätter!

• Ninnnis

Redan? Jag var på jobbet klockan 7, så det är väl på tiden...

lanovia 08 skrev 2010-02-12 08:53:54 följande:

Ninnis har du redan börjat jobba?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...