• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Gud vad du verkar laga mycke' go' mat Ninnis!

Tack Blommis för att du påminde mig, hade annars glömt att ringa till Sotaren och avboka sotningen. Han tänkte komma precis nästa vecka då vi är i fjällen !
    Typiskt också att han ALLTID kommer när det är 1½ meter snö, stege står på FEL sida om huset, I den 1½ meter djupa snön...
    Man måste ju som bekant skotta upp vägen åt honom och se till att stegen är på plats.

• Sonja68

Här snöar det varje dag och är minusgrader. Så nu böjar vi ha rätt mycket av den varan.

Idag ska jag gå på körövning och det ska bli så skönt att få lufta lungorna lite. Jag har varit som Häxan Surtant senaste dagarna och det har tyvärr både barn o make fått känna av. Nåja, maken han kan gott ha det, men synd om barnen är det... Det är ju inte DERAS fel att jag mår piss

• Ninnnis

Fast när killarna är borta i veckorna blir det inte så god mat... Därför får jag passa på nu när de är hemma

Sonja68 skrev 2010-02-11 14:22:11 följande:
    Gud vad du verkar laga mycke' go' mat Ninnis!
  • Ninnnis

Usch Sonja, trist att du har det jobbigt. Om du vill kräka av dig så är min inbox alltid öppen, det vet du!

Hoppas körövningen hjälper på humöret. Stor kram!

• passionsblomman

Ninnis, och Sonja, det låter som nibåda får en välbehövlig kväll, den ena för sig själv fast med andra utom familjen, och den andra med sig själv och de andra i familjen.

Ha det så BRA!

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2010-02-11 14:56:23 följande:
    Usch Sonja, trist att du har det jobbigt. Om du vill kräka av dig så är min inbox alltid öppen, det vet du!Hoppas körövningen hjälper på humöret. Stor kram!
    Tack!

Det var superskönt att sjunga ut ikväll
    Flickorna var så snälla, jag märkte inte ens när de kom dit. De hade själva tagit av sig ytterkläderna, hängt upp dem och sprungit iväg till lekrummet och lekte där i över en timme innan de städade upp och kom till mig.
    Men sjuåringen hade visst gluttat in genom dörren när de kom, för att kolla så att jag verkligen var på plats Gullungen!
  • Sonja68
    Ninnnis skrev 2010-02-11 14:56:23 följande:
    Usch Sonja, trist att du har det jobbigt. Om du vill kräka av dig så är min inbox alltid öppen, det vet du!Hoppas körövningen hjälper på humöret. Stor kram!
    Tack!

Det var superskönt att sjunga ut ikväll
    Flickorna var så snälla, jag märkte inte ens när de kom dit. De hade själva tagit av sig ytterkläderna, hängt upp dem och sprungit iväg till lekrummet och lekte där i över en timme innan de städade upp och kom till mig.
    Men sjuåringen hade visst gluttat in genom dörren när de kom, för att kolla så att jag verkligen var på plats Gullungen!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...