• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Lanovia, vad skönt att amningen fungerar och att ni får sova på nätterna Trist med lillans magont, hoppas dropparna hjälper. Kram till er!

• Ninnnis

Haha, ja typ så... Tror nog den stora killen får den första, faktiskt

passionsblomman skrev 2010-02-11 08:27:39 följande:
    Ninnis, vilken av killarna får första pussen? "snabbast fram vinner" eller?
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2010-02-11 09:04:50 följande:
    Hihi, eller den som ser mest bedjande ut på ögona! (och då kommer den lille att vinna det veeeeet jag )
  • Ninnnis

Grattis på 2-års dagen, lilla Selma!

Hoppas dina värden och sammandragningar skärper till sig och att du kan få lite lugn och ro runt dig, Bruttan. Det har du sannerligen förtjänat!

• Fru Bygg

Ska precis äta lite frukost, men ville bara skriva till Lanovia. Fortsätt att ge dropparna även om det inte märks ngn skillnad omgående, det står att det kan ta ett par dagar innan effekten märks. Vi gav Ella droppar hela tiden fram tills hon var drygt tre månader.
    Jag ammade med silikonnapp hela tiden jag ammade, så fortsätt du med det om det känns bra. Amningen ska ju vara en positiv upplevelse för dig också, då är det ju bättre för Ellen!

Återkommer senare med kommenterar till er andra, måste ha lite mat i magen nu.

• Ninnnis

Haha, vilken grej!

Min pappa har en silverpryl från farfar (som också var läkare) som användes i ungefär samma syfte, fast för vuxna och lite mer... substansiellt om man säger så... om man säger så. Den är formad ungefär som en snäcka (rund/oval med avsmalnande topp) och alltså i silver

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...