• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

God kväll tjejer.
    EA: Grattis!!

Fru Bygg: Oj det glömde jag helt bort att svara på. Nej, jag känner inte din syster... Kanske skulle känna igen henne om man såg henne...

Jag har inte heller kvar kontakten med så många av mina gamla kompisar. Men visst kan jag bli lite avundsjuk på de som har tjejgäng som de umgås med. Skulle ju jag oxå vilja ha... Har ju kvar lite kompisar i Gbg men ibland känns det som man kommer tappa kontaketen med vissa av dem oxå. När man träffades varje dag på jobbet kändes det som man hade massa saker gemensamt men nu när man hörs av ibland känns det inte lika självklart längre. Men man får väl försöka och sen låta tiden utvisa hur det blir.

Blomman: Min favvoloppis ligger i Moheda, Östregård. Vet du vilken det är.

I eftermiddag har jag varit duktigt, har sytt ett gäng byxor
    Stora kramar till er alla.

• passionsblomman

Jenny, jo tänk för att jag vet det och har varit där ganska många gånger också. Det är faktiskt så att min morfar har varit mmedoch byggtden gården. Hihi!

Förstår att det är din favoritloppis. De har mycket där!

• Jenny står brud 090801

Roligt blomman, ja de har verkligen massa saker där! Längtar tills sista söndagen i februari då de har öppet igen

• Leksi

God morgon!

Grattis i efterskott EA, hoppas du fick en fin avslutning på födelsedagen!

Jag har haft så fullt upp på sistone så jag hinner inte skriva så mycket men jag läser och är med er i tankarna.

Hur är det med blompojken nu? Tycker han fått sin beskärda del av jobbigheter nu på ett tag, och hans mamma med!

Lanovia, så roligt att läsa dina beskrivningar av lillan och hur det går med allting. *längtar* Funkar amningen bra nu? Hur blev det med tiden på BB förresten? Var din make kvar hos er eller åkte han och jobbade som svärmor tyckte?

Ingis - hoppas ni trivs bra i huset & att ni inte drunknar bland alla kartonger!

Ha en bra dag allihop!

• Leksi

Vi har förresten fått reda på att vår lilla bebis ska få en kusin i sommar! Tre månader blir det mellan dem så det känns jätteroligt! Vi bor inte jättenära varandra men kusin är ju ändå kusin.

• Sonja68

Godmorgon!!
    Och EA: GRATTIS i efterskott!! Hoppas du fick en underbar dag

Trist med kompisstrul, men jag hoppas ni reder ut det.
    Jag vet inte, men det kanske finns fler anledningar till att hon dragit sig undan, som ni ännu inte vet om?
    De gånger JAG skärmat av mig från omgivningen så har det oftast varit för att jag har haft megajobbigt och skämts/varit rädd att visa det för omgivningen. (Ibland finns det saker som man inte ens vågar avslöja för sina närmaste)Vännerna känner en bäst och har lättast för att genomskåda en och avslöja sanningen...
    De kompisar som varit mina riktiga vänner har dock väntat ut mig och funnits där och tagit emot mig med öppna armar när fasaden till slut brustit.
    Däremot är det lite konstigt att er kompis "bjuder in" vissa nu och utesluter andra... Jobbigt, jobbigt.

• Sonja68

Hej Leksi!
    Hur länge är det kvar nu för dig?

• Fru Bygg

Tack alla ni som inte tycker att det är ngt fel på mig. Ni är så goa, är så glad att jag hittat till er alla!

Idag sover Ella fortfarande. Hon brukar vakna vid åtta, men idag har hon visst sovmorgon. Skönt!
    Vi har börjat så smått med smakportioner och hon älskar morot. Ska testa med lite andra grönsaker senare i veckan. Det är så skoj att se henne för hon blir så glad när det är dags för "vuxenmat".

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...