• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-08 14:15:26 följande:
    Ninnis, du platsar inte i "AB Kasta,Hiva&Drämtill", du får bara vara med i "Gråterskorna"

Ha, jag VISSTE att jag skule hitta ett jobb som passade mig perfekt

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-08 16:22:25 följande:
    Hejja Lanovia! Jag trodde väl det, att det skulle bli mer sprutt på grejerna. Men du, inte har du väl TVÅ par bröst? Fyra tuttar altså? hihiihiii
    Det läste inte jag.... fattade ingenting först..gravidhjärna

En annan fråga, varför blir min text ljusgrå just nu???
    Fattar inte det heller
  • Fjällbruttan

Lanovia, är din man lycklig nu också??
    Det brukar ju bli en effekt när det rinner till som säger: Dolly Parton, släng dig i väggen

fast å andra sidan skulle jag personligen slå ihjäl maken om han försökte röra mina ömma mjölktankar när de ser ut så...så han log som ett litet barn på julafton coh sen såg han allmänt besviken ut

Amninggsnapp hade en kompis hela sin amning, så oroa dig  INTE för det, huvudsaken att liten goding äter!

Har hon mycket ont kan du pröva att bryta amningen mitt i och försöka rapa en extra gång, det kan hjälpa!
    Låt maken ta den lilla arga E som just blivit avbruten i maten och hoppas på en gigogantisk ölrap

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-08 19:06:24 följande:
    Bruttan Vad är det med dig? Du ser liksom semigenomskinlig ut! Har du Hivat så musten liksom rann ur dig?

Tsss... såna krafter återkommer bums

• passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2010-02-08 19:06:23 följande:
    Lanovia, är din man lycklig nu också??Det brukar ju bli en effekt när det rinner till som säger: Dolly Parton, släng dig i väggen fast å andra sidan skulle jag personligen slå ihjäl maken om han försökte röra mina ömma mjölktankar när de ser ut så...så han log som ett litet barn på julafton coh sen såg han allmänt besviken ut
    Hahahha! Jag känner igen det där!

Min sambo stirrade med öppen mun och sa först "ska de bli sådär?" Sedan, "är du säker på att de inte håller på att gå sönder"

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-02-08 19:08:27 följande:
    Hahahha! Jag känner igen det där!Min sambo stirrade med öppen mun och sa först "ska de bli sådär?" Sedan, "är du säker på att de inte håller på att gå sönder"

Finns många lustiga syner och uttryck i ett småbarnshem

Satt i soffan en kväll när Saga ätit och luftade brösten, bara det en syn för gudar...
    då kommer äldsta dottern in, stirrar och vräker ur sig:
    "-Sover Dolly Parton på rygg eller??"
    på gotländska, ni vet som det gjorde på Idol ett tag...
    Makens min var obetalbar, han fattade inte ett dugg, vänder sig till mig och väser
    -Hur fan kan hon veta nåt om sånt????? Hon är ju bara 11...

Jag skrek av skratt

• passionsblomman

Daa, det är klart det är ett företag för dig!
    vad klok du är som kastar okrossbart förresten. Det är inte alla gånger jag valt det.

• Jenny står brud 090801

Och jag bor ju i Växjö nu!!

passionsblomman skrev 2010-02-08 13:55:56 följande:
    Ninnis , Växjö är VISST mina trakter. Egentligen mer än där jag nu bor. Hela min släkt komme därifrån med omnejd, i generationer tillbaka. Så min pappa och mi morfar och massor av morbröder och kusiner finns där. Bruttan, jäkligt skönt att höra att det finns fler som får spel och kastar saker ibland...Sonja, det pinsamma just nu är att jag för närvarande verkligen inte gör många knop härhemma. Och det syns. Här behövs en storstädning.
  • Jenny står brud 090801

Jag är helt slut ikväll. Är bara inne och läser lite. Måste jobba lite nu ikväll oxå så det är väl lika bra att köra igång. Kram

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...