Jo, det har varit hektiskt. Fredag så handlade jag allt, var på systemet, hämtade smörgåstårtorna. Maken var på bandyträning, så mormor o morfar var med lilla K. T var med bästisen på bio och fick skjuts hem av sin gudmor. KOm hem, fixade middag. Gjorde tårtorna (2 st Choklad Crisptårtor. K hjälpte mig med den ena och den andra gjorde jag när de gått och sova. Jagade på maken när han kom hem från träningen. Tyckte att han kunde ta och dammsuga, som han lovat, INNAN han parkerade i soffan med öl och nötter.
Tårtorna blev GODA!! Gjorde succé faktiskt
Mina snälla föräldrar hade bakat och fixat lite annat fika också.
Lördag morgon upp med tuppen. Jag med K på slalomskola och maken med T på ryska. Kl. 11 med ungarna till barnvakt (gudföräldrarna) och själva åkte vi till storstan och kollade bil (för dyr så det blev ingen affär), hämtade nya vinterstövlarna som vi reklamerat, och så köpte vi present åt maken. Slalomjacka och handskar.
Jag hade spränghuvudvärk HELA dagen. Förökte sova i bilen hem. Hjälpte inte. KOm hem och kände mig helt despterat, inom 3 timmar skulle gästerna komma och jag hade migränliknande huvudvärk!! Hittade en mellanöl som jag drog i mig och 2 Treo (vet att man inte ska göra så, men jag var i panik)och gick och sova. När jag vaknade var det en timma till gästerna skulle komma och huvudvärken var borta!!! Skönt
Så det blev en mycket trevlig kväll. Kollade lite melodifestival och hade allmänt trevligt.
Vi sa sen att vi är lyckligt lottade som har så fina vänner.
OCH de ringde sen och tackade för en supertrevlig kväll, att de alltid känner sig så bekväma hos oss och avslappnade och så tackade de oss för att vi finns och är deras vänner
Snacka varm man blir om hjärtat när man får höra sånt från sina käraste vänner!
Maken var också nöjd och vi stannade uppe två timmar i natt ensamma, mös och hade det riktigt romantiskt. Nykära nästan ♥